املاك دلتا
املاك دلتا
دير معاملات آژانس 2*2 دلتا شرايط فعلي بازار مسكن را «بلاتكليف» توصيف كرد و ادامه داد: در حال حاضر كسي نمي‌تواند چشم‌انداز بازار مسكن را ترسيم كند.
بازار مسكن

مهران خدارحيمي در گفتگو با «مجله ملكي دلتا» عنوان كرد: در حال حاضر بسياري از مردم به دليل بلاتكليفي در بازار مسكن تمايلي به خريد و فروش مسكن ندارند و جذب بازارهاي موازي ديگري همچون بازار سكه، ارز ديجيتال، طلا، دلار، خودرو و … شده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: بخشي از سرمايه در بازار مسكن از تهران فرار كرده است. بخشي از اين سرمايه يا به خارج از كشور مانند تركيه، گرجستان و ارمنستان رفته و يا بخشي از آن در مناطق شمالي كشور در حال جابه‌جا شدن است.

مدير معاملات آژانس 2*2 دلتا ابزار كرد: هم اكنون بخش عمده‌اي از سرمايه‌گذاران بخش مسكن كه باعث رونق اقتصادي در اين بازار بودند به اصطلاح دلال‌ها، از بازار مسكن خارج شده‌اند و در بازارهاي موازي اقدام به سرمايه‌گذاري كرده‌اند.

بازار مسكن

به كار آمدن دولت جديد و تأثير آن در بازار مسكن

مهران در ادامه توضيح داد: بنده پنج دوره رياست جمهوري را در اين صنف ديده‌ام. معمولاً دوره اول و سال اول دولت، باعث افزايش قيمت مسكن و پيرو آن افزايش خريد و فروش مي‌شود. تجربه ثابت كرده است هر زمان مسكن گران مي‌شود خريد و فروش رونق بيشتري مي‌گيرد و از ركود خارج مي‌شود.

خدارحيمي عنوان كرد: اما اين دوره به نظر بنده شرايط متفاوت‌تر است و هنوز چشم‌انداز روشني نمي‌توان براي اين بازار ترسيم كرد.

وي مي‌گويد: در حال حاضر قيمت مسكن به شدت افزايش داشته و از سمت ديگر بازارهاي موازي خيلي جذاب‌تري ايجاد شده است.

مهران به افزايش قيمت ساخت‌وساز مسكن اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه ما بازار ساخت‌وساز را رصد مي‌كنيم، مي‌بينيم كه قيمت مصالح ساختماني در ساخت‌وساز به صورت مستمر در حال افزايش است كه همين موضوع باعث افزايش تمام شده قيمت مسكن شده است.

قسمت دوم اين گفتگو در روزهاي آتي در سايت مجله ملكي دلتا منتشر مي‌شود.

مطالعه بيشتر: مطلب «بايد دست بانك‌ها از بازار مسكن كوتاه كرد» را در سايت ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۵۸:۳۶ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی