املاك دلتا
املاك دلتا
وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه مشكل شكايات صدور حكم تخليه مستاجران را برطرف كرده‌ايم، گفت: در صورت عدم ثبت نام واحد هاي خالي در سامانه ملي املاك و اسكان، اقدام به اخذ ماليات مي‌كنيم.
صدور حكم تخليه

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، وزير راه و شهرسازي با حضور در يك برنامه زنده تلويزيوني در رابطه با موضوع صدور حكم تخليه مستاجران و همچنين اخذ ماليات از واحدهاي خالي ثبت نام نشده در طرح ملي املاك و اسكان خبر داد.

وزير راه و شهرسازي به مساله بازار مسكن اشاره كرد و گفت: بازار مسكن تابع بازارهاي موازي است و زماني كه بازارهاي كالاهاي سرمايه اي تغيير كند قيمت ها هم در بازار مسكن افزايش مي يابد.

وي با تاكيد براينكه مسكن نبايد كالاي سرمايه اي باشد، افزود: ما براي اين كار وقت ويژه گذاشتيم و خانه هاي خالي را شناسايي كرديم و يك ميليون و ۳۰۰ هزار خانه خالي را به سازمان امور مالياتي معرفي كرده ايم كه اين سازمان بايد اقدام به اخذ ماليات كند.

اسلامي در ادامه به ثبت نام در سامانه ملي املاك و اسكان كشور اشاره كرد و گفت: تاكنون ۳ ميليون نفر در اين سامانه ثبت نام كرده اند اما بايد همه مردم در اين طرح ثبت نام كنند.

صدور حكم تخليه

ماليات دوبرابري واحدهاي خالي حقوقي

وي با بيان اينكه با موافقت ستاد ملي مقابله با كرونا زمان اين ثبت نام تا پايان شهريور ماه تمديد شده است، افزود: در صورت عدم ثبت نام اقدام به اخذ ماليات مي كنيم و از واحدهاي حقوقي ۲ برابر ماليات واحد مسكوني ماليات اخذ مي شود.

او همچنين با بيان اينكه ما منتظر ثبت نام مردم نمانده ايم و تمامي واحدها را شناسايي كرده ايم، ادامه داد: در حال حاضر براي ۲۵ ميليون نفر پيامك از وضعيت ملكي ارسال كرده ايم.

اسلامي با تاكيد براينكه سهم بزرگي از بازار مسكن مربوط به سوداگري است و واقعا تلاطم در اين حوزه ايجاد كرده است، افزود: در اين بخش يك نفر هم از ديد ما پنهان نيست و حتي واحدهاي بانك ها را هم شناسايي كرده ايم.

او در ادامه به موضوع صدور حكم تخليه براي مستاجران اشاره كرد و افزود: هزار و ۳۰۰ شكايت به شوراي حل اختلاف توسط مستاجران ارسال شده كه از اين تعداد تنها ۳۰۰ حكم تخليه صادر شده و مابقي هم بين مالكان و موجران صلح ايجاد شده‌ است.

او در پايان بحث خود در رابطه با اجاره گفت: براي اجاره داراي حرفه‌اي اقدامات لازم و همچنين زمين را تامين كرده ايم و تاكنون چندين‌بار فراخوان داده‌ايم.

پيشنهاد مطالعه: مطلب آشفته بازار در فصل داغ جابه‌جايي مستاجران را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۹:۰۴ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی