املاك دلتا
املاك دلتا
ما در اين گزارش نگاهي به قيمت اجاره در حومه تهران كرده‌ايم كه در ادامه برخي از فايل‌هاي عرضه شده را به شما معرفي خواهيم كرد.
قيمت اجاره در حومه تهران

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، بررسي خبرنگار ما نشان مي‌دهد كه قيمت رهن و اجاره طي هفته اخير به نسبت هفته گذشته در برخي از شهرهاي اقماري روند افزايشي داشته است.

قيمت اجاره در پاكدشت

بررسي بازار اجاره مسكن در شهرهاي اقماري اطراف تهران حاكي از آن است كه هم اكنون يك واحد مسكوني 100 متري با عمر بناي 4 سال ساخت با 60 ميليون وديعه و يك ميليون و پانصد هزار تومان اجاره در حال معامله است.

واحد مسكوني ديگري با متراژ 65 متر و داراي امكانات (آسانسور و انباري) با وديعه 30 ميليون تومان و اجاره يك ميليون و 100 هزار تومان در حال عرضه است.

قيمت اجاره در حومه تهران

قيمت اجاره در پرديس

يك واحد آپارتمان ١٠٥ متري دوخوابه، با امكانات (آسانسور – بالكن – انباري – پاركينگ) در فاز 8 پرديس هم‌اكنون با قيمت 70 ميليون تومان وديعه و 3 ميليون تومان اجاره در پرديس، آگهي فروش شده است.

واحد ديگري در فاز 4 پرديس، با متراژ 105 متر و با عمر بناي 12 سال هم اكنون با وديعه 100 ميليون تومان و با اجاره ماهانه 3 ميليون و 500 هزار تومان در حال معامله شدن است.

قيمت اجاره در شهريار

با نگاهي به قيمت اجاره در شهريار با قيمت‌هاي عجيبي برخورد كرديم. براي مثال در حال حاضر يك واحد مسكوني 160 متري، با 300 ميليون تومان وديعه و 5 ميليون تومان اجاره، در سايت‌هاي فروش آگهي شده است.

از سوي ديگر يك واحد 60 متري نيز با وديعه 70 ميليون تومان و با اجاره ماهانه يك ميليون و 900 هزار تومان در حال معامله است.

قيمت اجاره در انديشه

قيمت اجاره در حومه تهران نشان مي‌دهد، هم اكنون يك واحد 120 متري در فاز يك انديشه بدون پاركينگ، 150 ميليون تومان وديعه و 3 ميليون تومان به آگهي رسيده است.

واحدي مسكوني ديگري در فاز يك انديشه با متراژ 135 متر و با امكانات (آسانسور – پاركينگ – انباري) با قيمت 430 ميليون تومان (رهن كامل) عرضه شده است.

اگر به دنبال اطلاع كامل‌تر و دقيق‌تري از قيمت بازار اجاره در حومه تهران هستيد، به سايت ملكي دلتا مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۴۱:۱۴ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی