املاك دلتا
املاك دلتا
معاون وزير راه و شهرسازي: قيمت مسكن در محله‌هايي از تهران كه داراي ماهيت سرمايه‌اي هستند با افت بيشتري نسبت به مناطق مصرفي مواجه شده است.
كاهش قيمت خانه

به گزارش «مجله ملكي دلتا» و به نقل از محمود محمودزاده، تقاضاي واقعي هيچگاه دچار ركود نمي‌شود و دولت از سازندگاني كه در اين بخش اقدام به ساخت و ساز كنند حمايت مي‌كند.

محمود محمودزاده اظهار كرد: بهترين راه براي كاهش قيمت خانه اين است كه مسكن مصرفي احداث كنيم و بازار را از حالت سرمايه‌اي بيرون بياوريم.

معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه بازار مسكن در شش ماه گذشته به ثبات رسيده است گفت: اگر آمار را به تفكيك محلات بررسي كنيم مي‌بينيم در بسياري از مناطق تهران كه ماهيت سوداگري دارد با كاهش قيمت خانه به مراتب بيش از ميانگين كل مواجه شده‌ايم.

محمودزاده تاكيد كرد: بازار مسكن را از نظر ماهيتي بايد به دو شاخه كلي تقسيم‌بندي كرد؛ يك بخش تقاضاي واقعي است كه به اعتقاد من يك فعاليت دائمي است و ركود ندارد.

وي، بخش ديگر را حوزه سوداگري بازار مسكن دانست و گفت: بازار سرمايه‌اي هم‌اكنون در ركود به سر مي‌برد اما سر جاي خودش است و كسي جلوي آن را نمي‌گيرد.

متوسط قيمت مسكن شهر تهران در مردادماه سال جاري ۳۰ ميليون و ۹۷۰ هزار  تومان در هر متر مربع بوده كه نسبت به ماه قبل ۳.۱ درصد و نسبت به مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزايش يافته است.

پيشنهاد مطالعه: مطلب « افزايش قيمت مسكن با خانه سازي يك ميليوني» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۲:۲۶ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی