املاك دلتا
املاك دلتا
مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل: 250 واحد طرح اقدام ملي مسكن تا آخر سال تحويل متقاضيان مي‌شود
مسكن در شهر اردبيل

به گزارش «مجله ملكي دلتا» و به نقل از محبوب حيدري، 250 واحد طرح اقدام ملي مسكن در شهر اردبيل تا پايان امسال تكميل خواهد شد و به متقاضيان تحويل داده مي‌شود.

وي گفت: روز يكشنبه 14 شهريور از آخرين روند طرح اقدام ملي مسكن در شهر اردبيل بازديد به عمل آمد. اين طرح كه از سال گذشته مراحل اجرايي آن آغاز شده، با ثبت‌نام 11 هزار نفر متقاضي آغاز شد و در مرحله اول احداث واحدهاي مسكوني براي پنج هزار نفر شروع شده است.

وي تصريح كرد: از افراد واجد شرايط يك‌هزار و 500 واحد در شهرستان‌هاي استان و سه هزار و 500 واحد در شهر اردبيل احداث شده و در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد.

حيدري گفت: اداره كل راه و شهرسازي استان تمامي زمين مورد نياز براي اجراي اين طرح را به صورت رايگان در اختيار پيمانكاران قرار داده و در شهرهاي به غير از اردبيل نيز اين زمين‌ها به بنياد مسكن واگذار شده تا اجراي طرح را با سرعت بيشتري انجام دهند.

وي افزود : اميد داريم تا پايان امسال 250 واحد از اين طرح اقدام ملي مسكن را تحويل متقاضيان دهيم و اين در حالي است كه 540 واحد در مرحله اسكلت ادامه دارد.

محبوب حيدري اضافه كرد: در مجموع قرار است با پرداخت تسهيلات از سوي بانك مسكن و آورده متقاضيان همه 540 واحد تا آخر سال 1401 تحويل ثبت‌نام‌ شده‌ها شود.

وي در مورد تسهيلات پرداختي از سوي بانك مسكن براي اين طرح بيان كرد: قرار بود 100 ميليون تومان تسهيلات پرداخت شود كه اين ميزان تا 250 ميليون تومان افزايش يافته و با همكاري بانك مسكن در استان قرار است پرداخت تسهيلات همزمان با آورده متقاضيان به سرعت گرفتن اجراي اين پروژه كمك كند.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «قيمت وام مسكن كم شد» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۲:۲۰ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی