املاك دلتا
املاك دلتا
وزير راه و شهرسازي: وزارت راه و شهرسازي با بنياد مستضفعان براي در اختيار گذاشتن اراضي بنياد براي توليد انبوه مسكن به توافق رسيدند.
توليد انبوه مسكن

به گزارش «مجله ملكي دلتا» و به نقل از رستمي قاسمي، در حوزه راه و شهرسازي مسئوليت هاي زيادي وجود دارد كه مهمترين آن با توجه به شرايط اقتصادي كشور اين است كه بايد مديران مديريت خلق ثروت و نه مديران هزينه باشيم.

عضو كابينه دولت سيزدهم گفت: در حوزه حمل و نقل بايد به دنبال راهكارهاي جديد برويم و زيرساخت‌هاي مهم كشور را با راهكارهاي جديد، احداث و تكميل كنيم.

رستمي قاسمي توضيح داد: بايد تلاش كنيم به جاي آنكه مردم سرمايه‌هاي خود را در بانك بگذارند و سود سپرده را درياقت كنند براي مشاركت در پروژه‌هاي راه و شهرسازي، سرمايه خود را به اين بخش وارد كنند.

وي يادآور شد: وزارت راه و شهرسازي در اراضي تحت‌اختيار توان توليد سالانه يك ميليون واحد مسكوني در كشور را دارد. همچنين قانون جهش توليد انبوه مسكن نيز بخشي از مشكل زمين را برطرف مي‌كند.

قاسمي در ادامه درخصوص تامين مواد و مصالح ساختماني گفت: ايران چهارمين توليد كننده سيمان است و هم‌اكنون ظرفيت توليد سيمان در كشور 80 ميليون تن و ظرفيت توليد فولاد در كشور 28 ميليون تن است.

وي از موافقت وزارت راه و شهرسازي با بنياد مستضفعان براي در اختيار گذاشتن اراضي بنياد براي توليد انبوه مسكن خبر داد و گفت: در تفاهم با وزارت صمت مقرر شده تا در توليد انبوه مسكن مصالح ساختماني سيمان و فولاد به روشي متفاوت از روش موجود تامين شود.

قاسمي احداث سالانه يك ميليون واحد مسكوني در كشور را سياست پيش‌روي وزارتخانه و دولت برشمرد و بر همراهي تمامي اركان وزارتخانه براي اين مهم تاكيد كرد.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «ضامن رسمي براي وام اجاره حذف مي‌شود؟» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۵:۴۱ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی