املاك دلتا
املاك دلتا
در حال حاضر يك عمارت بزرگ در شهر لوس‌آنجلس گرانترين خانه در آمريكا به شمار مي‌رود و قرار است به خاطر عقب افتادن قسط وام ساختش به قيمت 500 ميليون دلار به مزايده گذاشته شود.

به گزارش «مجله ملكي دلتا» به نقل از  خبرگزاري فارس، كسي كه گرانترين خانه در سراسر آمريكا را دارد 165 ميليون دلار از قسط وام ساخت خانه را نداده و همين امر باعث شده تا دادگاه ورود كند.

اين عمارت 105 هكتاري “د وان” نام داشته بنا به اسناد ارائه شده از سوي دادگاه 165 ميليون دلار از قسط وام ساخت اين عمارت از سوي سازنده عقب افتاده است.

گزارشات حاكي از آن است كه احتمالا طي ماه‌هاي آينده اين خانه با قيمتي كمتر از 500 ميليون دلار به مزايده گذاشته شود. اين عمارت از سوي سازندگان آن گرانترين عمارت شهري در سراسر جهان لقب گرفته است.

قرار بود ساخت اين عمارت در سال 2017 تمام شود و قيمت اوليه آن 500 ميليون دلار اعلام شده بود اما سازندگان آن با مشكل نقدي مواجه شده و بارها اتمام آن را به تعويق انداختند.

گفته مي‌شود اين عمارت شبيه يك كاخ مدرن ساخته شده و در يك محدوده 8 هكتاري كه مشرف به كل شهر لوس‌آنجلس است ساخته شده است.

اين عمارت 9 اتاق خواب، چند آشپزخانه، سالن، باشگاه، سينما و يك پاركينگ زيرزميني براي 50 خودرو دارد. اصلي‌ترين اتاق خواب اين عمارت نيز حدود 400 مترمربع وسعت داشته و تمام درب‌هاي آن برقي است.

سازنده اين عمارت در سال 2017 گفته بود كه بسياري از افراد هستند كه پول زيادي دارند و مي‌خواهند چيزي داشته باشند كه كس ديگري آن را ندارد.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «نرخ فولاد و سيمان كاهش مي‌يابد» از مجله دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۹:۴۱ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی