املاك دلتا
املاك دلتا
مبلغ اجاره در منطقه 1 شهرداري اصفهان تا سه ميليون تومان است.
مسكن در منطقه يك اصفهان

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، قيمت مسكن در منطقه يك اصفهان (خيابان‌هاي طيب، مسجد سيد و كاشاني) هر متر ۱۰ تا ۴۰ ميليون تومان براي خانه‌هاي نوساز اعلام شده است.

قيمت مسكن براي واحدهاي نوساز از متري ۱۰ ميليون تومان براي خانه‌اي در خيابان جامي شرقي تا متري ۴۰ ميليون تومان براي خانه‌اي در خيابان كاشاني مي‌رسد.

علاوه بر اين موارد در ليست خانه‌هاي با قدمت بالاتر با قدمت بيش از ۲۵ سال ارائه شده كه در طبقه سوم واقع شده است، قيمت هر متر از اين آپارتمان ۸۰ متري ۱۰ ميليون تومان ارائه شده است و مبلغ نهايي آن را ۸۰۰ ميليون تومان اعلام كرده‌اند.

همچنين خانه‌اي با قدمت ۲۰ سال واقع در خيابان كاشاني شمالي آگهي شده است كه هر متر از آن را به قيمت ۲۲ ميليون تومان مي‌فروشند.

قيمت رهن و اجاره مسكن در منطقه يك اصفهان

قيمت رهن و اجاره مسكن در منطقه يك اصفهان

قيمت رهن و اجاره در اين منطقه براي يك واحد مسكوني با قدمت بيش از ۳۰ سال و متراژ ۱۷۰ متر در خيابان نواب صفوي ۱۰۰ ميليون تومان رهن و مبلغ سه ميليون تومان اجاره است.

همچنين يك واحد مسكوني ۱۶۰ متري در خيابان فروغي ارائه شده است كه مبلغ رهن آن را ۵۰۰ ميليون تومان و مبلغ اجاره يك ميليون تومان است. اين واحد مسكوني سه خوابه است، دو اتاق خواب مستر، جاروبرقي، برق اضطراري و پاركينگ مسقف دارد و سيستم سرمايش و گرمايش آن هم داكت اسپيليت است.

به گفته مشاوران املاك منطقه به نظر مي‌رسد مالكان در اين منطقه تمايل چنداني به گرفتن رهن‌هاي بالا ندارند به طوري كه در اين منطقه يك آپارتمان ۷۴ متري در خيابان كاشاني شمالي به قيمت رهن ۱۱۰ ميليون تومان آگهي شده است.

پيشنهاد خريد: اگر قصد خريد خانه در منطقه 4 اصفهان را داريد، خريد آپارتمان در شاهزيد با قيمت مناسب در سايت ملكي دلتا آگهي شده است.

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۶:۴۷ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی