املاك دلتا
املاك دلتا
به گزارش «مجله ملكي دلتا»، مظنه قيمت مسكن در جنوب تهران بخصوص مناطق 10 و 14 در آبان امسال به ترتيب با افزايش ۳۰ و ۴۷ درصدي معاملات درمقايسه با مهرماه مواجه شدند.
قيمت مسكن در جنوب تهران

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، مظنه قيمت مسكن در جنوب تهران بخصوص مناطق 10 و 14 در آبان امسال به ترتيب با افزايش ۳۰ و ۴۷ درصدي معاملات درمقايسه با مهرماه مواجه شدند.

ثبات نسبي قيمت مسكن در شهر تهران در طول هشت ماه گذشته حاكي از آن است كه بازار مسكن وارد فاز ركود 10 تا 12 فصلي شده است.

فاصله گرفتن نرخ رشد ساليانه قيمت آپارتمان و ملك از تورم عمومي و بررسي هاي ماهانه نشان از آن دارد كه در حال حاضر نرخ افزايش ساليانه  قيمت  مسكن در تهران ۱۷.۷ درصد است در حالي كه تورم عمومي به ۴۵ درصد رسيده است.

كاهش ساخت و ساز سبب شده كه  بازار مسكن در جنوب تهران با كمبود فايل‌هاي نوساز و مرغوب مواجه شود اين در حالي است كه حجم بالاي عرضه مسكن در دو منطقه شمالي پايتخت از ركود بازار مسكن در اين مناطق حكايت دارد.

رتبه بندي قيمت مسكن در تهران

 بررسي‌ها نشان مي‌دهد بيشترين فايلهاي فروش آپارتمان در شهر تهران به منطقه ۲ مربوط مي‌شود و پس از آن منطقه يك قرار دارد. در همين شرايط منطقه پنج رتبه اول را از نظر تعداد معاملات به خود اختصاص مي‌دهد. اما تورم يك ساله مسكن در اين منطقه كمتر از مناطق ۱ و ۲ بوده است.

از نظر رتبه بندي منطقه ۲ حدود ۲۵ درصد فايلهاي فروش آپارتمان در كل شهر تهران را به خود اختصاص مي دهد؛ در حالي كه سهم اين منطقه از معاملات قطعي در آبان ماه ۱۴۰۰ به ميزان ۸.۳ درصد اعلام شد كه از عرضه بيش از تقاضا در اين منطقه حكايت دارد.

آمارهاي حاكي از آن است كه  آبان ماه ۱۴۰۰ متوسط قيمت يك متر مربع مسكن در شهر تهران ۳۲ ميليون و ۹ هزار تومان بوده كه نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتيب ۱.۲ و ۱۷.۷ درصد افزايش يافته است.

تعداد معاملات انجام شده در اين ماه نيز حدود ۷.۳ هزار فقره بود كه نسبت به ماه قبل  و در مقايسه با ماه مشابه در سال قبل به ترتيب ۳۳.۵ و ۶۳.۵ درصد افزايش را نشان مي‌دهد.

مظنه قيمت مسكن در جنوب تهران

مظنه قيمت مسكن در جنوب تهران

توجه كنيد كه قيمت كل به تومان بوده و تقريبي است، چراكه قيمت پيشنهادي فروش آپارتمان در تهران با توجه به نوع ساختمان و يا نظر مالك تغيير مي‌كند.

خريد ملك در محله سلسبيل با متراژ 50 متر و 3 سال ساخت با امكانات (آسانسور – انباري) / قيمت: يك ميليارد و 100 ميليون.

قيمت خريد آپارتمان در محله آهنگ با مساحت 54 متر و 17 سال ساخت با امكانات (آسانسور – انباري) / قيمت: يك ميليارد و 100 ميليون.

مظنه قيمت در مسعوديه با متراژ 51 متر و 10 سال ساخت با امكانات (آسانسور – پاركينگ – انباري) / قيمت: 920 ميليون.

خريد مسكن در محله اتابك با 58 متر مساحت و 8 سال ساخت با امكانات (آسانسور – پاركينگ – انباري) / قيمت: 780 ميليون.

پيشنهاد خريد: اگر قصد سكونت در منطقه 19 تهران را داريد، خريد آپارتمان در نعمت آباد با قيمت مناسب در سايت ملكي دلتا آگهي شده است.

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۶:۴۷ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی