املاك دلتا
املاك دلتا
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: توليد مسكن در كشور به دست نيروهاي توانمند داخلي انجام مي‌شود، اما مشكلات به وجود آمده در اين حوزه هيچ ارتباطي با تحريم ندارد.
توليد مسكن

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، علي نيكزاد در اين رابطه اظهار كرد: توليد مسكن ارتباط مستقيمي با مسائل امنيتي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي و حتي رفع بيكاري دارد و شايسته است سالانه يك ميليون مسكن در شهرها و روستاهاي كشور احداث شود تا ما بتوانيم تعادل و توازن را در اين حوزه رعايت كنيم.

وي در ادامه گفت: دولت آينده قصد دارد تا با همفكري صاحب نظران و متخصصان حوزه مسكن به ويژه انبوه‌سازان و پيمانكاران، زمينه تقويت توليد در بخش مسكن را به شكل ارزان قيمت فراهم كند.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي به افزايش قيمت سيمان و فولاد اشاره كرد و بيان داشت: ما مخالف اقتصاد آزاد نيستيم و مجلس نمي‌خواهد در اين حوزه، دستوري عمل كند. بلكه بهتر است به تناسب توليد ۳۰ ميليون تن فولاد در كشور و ميليون‌ها تن سيمان به خاطر قطعي برق و برخي ديگر از دلال‌بازي‌ها ثبات بدهيم.

توليد مسكن

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطر نشان كرد: در دولت نهم و دهم با فعال بودن شوراي مسكن، نظارت‌ها در حوزه مسكن بيشتر شده بود. اما با روي كار آمدن دولت يازدهم و دوازدهم شوراي مسكن غيرفعال شده در حالي كه تصميم‌گيري اين شورا بسيار مهم و ارزشمند است.

نيكزاد بيان كرد: قرار است بانك‌ها ۲۰ درصد تسهيلات خود را به حوزه مسكن اختصاص دهند كه اين پرداختي‌ها در سال بيش از ۳۶۰ هزار ميليارد تومان خواهد بود. از اين ظرفيت مي‌توان براي تهيه و توليد مسكن استفاده كرد.

دولت زمين رايگان واگذار كند

وي ادامه داد: پيشنهاد مي‌كنيم تا در دولت آينده با واگذاري زمين رايگان و پرداخت تسهيلات تا سقف ۴۰۰ ميليون تومان با بازپرداخت اين تسهيلات به شكل ۲۰ ساله و پلكاني زمينه توليد يك ميليون مسكن در كشور در طول سال فراهم آورد.

نيكزاد در ادامه سخنان خود اظهار كرد: در كنار ارائه تخفيف از سوي نظام مهندسي و شهرداري در صدور پروانه و كارهاي نظارتي بايد از ظرفيت 6 هزار انبوه‌ساز و پيمانكار مسكن استفاده كنيم تا آنها صاحب كار شوند و مردم نيز مسكن با كيفيت را دريافت كنند.

وي تصريح كرد: بايد نهادهاي حمايتي از جمله كميته امداد و بهزيستي نيز به توليد انبوه مسكن ارزان قيمت روي بياورند تا از ظرفيت خيرين در اين حوزه بيشتر استفاده شود.

نيكزاد در پايان خطرنشان ساخت: آنهايي كه مدعي هستند مسكن در كشور نياز نداريم، سخت در اشتباه هستند، چرا كه توليد مسكن به تناسب نياز كشور از ضرورت است.

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۰:۴۷ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی