املاك دلتا
املاك دلتا
وزير راه و شهرسازي گفت: مردم فكر مي‌كنند سياست‌هاي وزارت راه و شهرسازي موجب گراني مسكن شد، در حالي كه افزايش قيمت مسكن ربطي به ما نداشت.
افزايش قيمت مسكن

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، محمد اسلامي در اين رابطه افزود: مهمترين كاري كه در وزارت راه و شهرسازي انجام داديم اين بود كه جَوي كه در مسكن مهر ايجاد شده بود را از بين برديم و جريان اميدي كه به ياس تبديل شده بود را به لطف الهي معكوس كرديم و خانه‌هاي مردم را تحويل داديم.

وي افزود: افراد بسياري بودند كه در مسكن مهر ثبت‌نام كرده و پول را واريز كرده بودند، اما طرح‌هايشان شروع نشده بود و فشار رواني سختي به آن‌ها تحميل مي‌شد كه در اين مدت توانستيم طرح‌هاي آن‌ها را هم شروع كنيم.

وزير راه و شهرسازي افزود: اگر اين كار انجام نمي‌شد، هزاران نفر در كشور گرفتار شده بودند. اما خدا را شاكريم كه اين اتفاق افتاد و پرونده مسكن مهر در حال بسته شدن است.

افزايش قيمت مسكن

وي با بيان اينكه اميد به خانه‌دار شدن در ميان قشر عظيمي از مردم كشور زنده شد، افزود: در بخش مسكن ملي هم ثبت‌نام‌هاي زيادي انجام شده كه اميدواريم با مشاركت و واريز پول مردم طرح‌هاي مختلف فعال شود.

بازارهاي موازي دليل اصلي افزايش قيمت مسكن

اسلامي در خصوص اينكه چقدر قيمت‌ مسكن تحت تاثير سياست‌هاي وزارت راه و شهرسازي است افزود: يكي از موضوعات مهم كه تحليل‌هاي نادرستي در مورد آن انجام شده، اين است كه گراني مسكن ناشي از عرضه و تقاضاست، اما بايد گفت گراني مسكن در سال‌هاي اخير ربطي به عرضه و تقاضا ندارد و ناشي از بازارهاي موازي است. جو رواني ناشي از افزايش قيمت دلار و ارزهاي ديگر موجب آزار مردم شده و به خاطر شرايط اقتصادي كشور و جنگ اقتصادي اين جو رواني ادامه يافت و از بين نرفت.

وزير راه و شهرسازي افزود: خيلي دوست داشتيم كه همپاي كارهاي عمراني كه در كشور انجام گرفت اين جو هم از بين برود كه نرفت و خيلي براي ما و مردم آزار دهنده است؛ چرا كه مردم هم اين موضوع را از چشم ما مي‌بينند و فكر مي‌كنند سياست‌هاي وزارت راه و شهرسازي موجب اين اتفاق شد درحاليكه افزايش قيمت مسكن ربطي به ما نداشت.

مطالعه بيشتر: مطلب «ركورد قيمت مسكن شكسته شد!» در سايت مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۲۷:۰۹ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی