املاك دلتا
املاك دلتا
چندي پيش رئيس اتحاديه هتلداران تهران خبر از كوچ مستأجران از خانه‌ها به پانسيون‌ ها به‌ دنبال گران شدن قيمت اجاره‌بها داده بود كه در ادامه به تحليل اين موضوع خواهيم پرداخت.
پانسيون

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، در حالي شاهد افزايش پديده پانسيون‌ نشيني هستيم كه حتي اقبال شاكري، عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در زمينه رواج پانسيون‌ نشيني در كلانشهرها در يكي دو سال اخير هشدار مي‌دهد.

پانسيون‌ نشيني و به عبارت بهتر زندگي آكواريومي يكي از پديده‌هاي زندگي شهري است كه در پي كمبود و گراني مسكن و بالا بودن بهاي اجاره‌نشيني شكل مي‌گيرد.

از آنجايي كه پانسيون در قياس با ساير مراكز اقامتي ارزان‌تر است و به همين خاطر هر وقت امواج كشنده ركود و تورم از راه مي‌رسند، بسياري از دانشجويان و كساني كه براي كار از شهرستان‌ها به كلانشهرها مهاجرت مي‌كنند يا افراد مجردي كه ديگر نمي‌خواهند در خانه پدري و مادري زندگي كنند اما درآمد مالي چنداني هم ندارند يك تخت كرايه كرده و با حداقل امكانات رفاهي در كنار چند نفر ديگر كه حداقل به لحاظ سطح درآمد ويژگي مشتركي با هم دارند، زندگي مي‌كنند.

پانسيون

با وجود اين، پرسش اين است كه رواج پانسيون‌ نشيني در حالي كه بسياري از اين مراكز از وزارت ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي مجوز فعاليت دارند چه آثار و پيامدهايي دارد؟

مجيد ابهري، آسيب‌شناس و متخصص علوم رفتاري به قدس مي‌گويد: در پانسيون‌ها چند نفر با فرهنگ‌ها و ديدگاه‌هاي تربيتي مختلف در يك اتاق زندگي مي‌كنند و به همين خاطر اغلب با هم دچار مشكل مي‌شوند. يعني تضادهاي رفتاري در اين گونه اماكن بيشتر از تعامل رفتاري است. ضمن اين، هرچه به تعداد اين‌گونه مراكز اقامتي افزوده شود بيشتر از تشكيل خانواده‌ فاصله مي‌گيريم.

وي در انتها گسترش زندگي پانسيوني در كلانشهرهاي كشور را آسيب‌زا مي‌داند و مي‌گويد: اينگونه زندگي‌ها نشان دهنده فاصله گرفتن افراد از خانواده است.

مطالعه بيشتر: مطلب «ركورد‌هاي عجيب قيمت مسكن» را در سايت مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مسكن، املاك دلتا،
موضوع:
[ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۶:۰۰ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی