املاك دلتا
املاك دلتا
محموديه در منطقه 1 شهرداري استان تهران قرار گرفته است و به عنوان يك محله مرفه نشين معروف است اما در آن چندان خبري از خانه‌هاي پرزرق و برق مانند نياوران و زعفرانيه نيست.
خريد آپارتمان در محموديه

برخلاف خانه‌هاي مجلل و لوكس كه در محله‌هاي اعيان نشين توسط «مجله ملكي دلتا» معرفي شده است؛ با خريد آپارتمان در محموديه مي‌توانيد خانه‌هايي با بافت سنتي هم مشاهده كنيد.

اگر قصد خريد آپارتمان در محموديه را داريد چندان به فكر خانه‌هايي با نماي اغراق آميز نباشيد. خانه‌هاي محموديه برخلاف محله‌هاي مرفه نشين الهيه و نياوران، به صورت زمين‌هاي پهناور و وسيع با باغ‌هاي زيبا است.

اما در طي چند سال اخير الگوي آپارتمان در محموديه تغيير كرده است و در ميان ويلاهاي سرسبز آرام آرام برج‌هاي مسكوني قد علم نموده است.

اگر به دنبال خريد آپارتمان در محموديه با هر الگو از خانه و آپارتمان هستيد، بهتر است جستجو را با «سايت ملكي دلتا» آغاز كنيد.

قيمت آپارتمان در محموديه

امكانات محله محموديه

بدون شك در خريد آپارتمان در تهران بايستي به شرايط زندگي منطقه و امكاناتي كه مورد نياز است، انتخاب خود را محدود كنيد.

از جمله امكاناتي كه با خريد آپارتمان در محموديه براي شما به راحتي فراهم است، مركز خريد ميلان، برليان، پالاديوم مال، باشگاه بهشت، سفارتخانه‌‌ها، پارك محموديه و … است.

قيمت آپارتمان در محموديه

به ندرت آپارتمان با متراژ كمتر از 100 متر در محموديه مي‌توانيد پيدا كنيد. قيمت هر متر مربع از 64 ميليون تومان تا 91 ميليون تومان براي خريد آپارتمان در محموديه در نظر بگيريد.

چنانچه قصد خريد آپارتمان با متراژ 151 متر و 5 سال ساخت با امكانات (پاركينگ – انباري – آسانسور) با 91 ميليون و 391 هزار تومان هر متر مربع داريد بايستي نقدينگي شما در حدود 13 ميليارد و 800 ميليون تومان باشد.

در اين محله مي‌توانيد خانه‌هايي با قيمت پايين تر خريداري نماييد. مثلا در سايت ملكي دلتا يك آپارتمان با متراژ 112 متر 15 سال ساخت با امكانات (پاركينگ – انباري – آسانسور) و 70 ميليون تومان در هر متر مربع بايد نقدينگي 7 ميليارد و 850 ميليون تومان داشته باشيد.

پيشنهاد مطالعه : اگر قصد خريد آپارتمان در فرشته را داريد حتما مطلب «بررسي قيمت خريد آپارتمان در فرشته» را مطالعه نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۴:۴۷ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی