املاك دلتا
املاك دلتا
با گشتي در فرمانيه مي‌توانيد تعداد بسيار زيادي از برج‌ها مانند برج آسمان و سازه‌هاي تهران همچون برج دوقلوي فرمان را در آن محله ببنيد.
خريد آپارتمان در فرمانيه

يكي از محله‌هاي مدرن كلانشهر تهران كه «مجله ملكي دلتا» مي خواهد آن را معرفي كند، محله فرمانيه تهران است.

خريد آپارتمان در فرمانيه شما را مالك يك خانه در يك محله خوش آب و هواي تهران مي‌كند اما بايد نقدينگي زيادي داشته باشيد.

فرمانيه در منطقه 1 تهران به عنوان يك محله اعيان‌نشين، لوكس و زيبا شناخته شده است. در طي سالهاي اخير تعداد ساخت و ساز در اين منطقه بيشتر از حد نرمال بوده و بسياري از باغ‌هاي اين منطقه تخريب شده است.

برج دو قلو فرمان با 30 طبقه مسكوني و 300 واحد جزو بزرگترين برج‌هاي تهران در محله فرمانيه است.

در اكثر آپارتمان‌هاي اين محله امكاناتي نظير سونا، جكوزي، استخر، سالن‌هاي ورزشي، سيستم‌هاي هوشمند و سينماي خانگي وجود دارد.

قيمت آپارتمان در فرمانيه

قيمت آپارتمان در فرمانيه

قيمت آپارتمان در فرمانيه از اسفند ماه 1397 تا كنون با تغيير زيادي روبرو بوده است. در صورتي كه قصد خريد آپارتمان در فرمانيه را داريد، جستجوي خود را از سايت ملكي دلتا آغاز كنيد.

البته قيمت آپارتمان در فرمانيه بسته به عوامل محتلفي از قبيل سن ساختمان، كيفيت مصالح استفاده شده در ساخت آپارتمان، موقعيت ساختمان و نوع ملك بستگي دارد.

قيمت هر متر مربع در فرمانيه از 47 ميليون تومان تا 210 ميليون تومان متغير است و براي شما با نقدينگي از 2 ميليارد تا 67 ميليارد آپارتمان وجود دارد.

براي نمونه آپارتمان با متراژ 80 متر و 17 سال ساخت و با امكانات (پاركينگ – انباري – آسانسور) با 47 ميليون تومان در هر مترمربع با نقدينگي 3 ميليارد و 800 ميليون تومان در سايت ملكي دلتا آگهي شده است.

اگر به دنبال آپارتمان گرانتر هستيد يك نمونه ديگر آپارتمان با متراژ 320 متر با 3 سال ساخت با امكانات (پاركينگ – انباري – آسانسور – وام) با 210 ميليون و 938 هزار تومان در هر متر مربع و با نقدينگي 67 ميليارد و 500 ميليون تومان آگهي شده است.

پيشنهاد مطالعه : اگر به دنبال محله‌اي مناسب براي سرمايه‌گذاري هستيد، مطلب «ملاصدرا محله‌اي ايده‌آل براي سرمايه‌گذاري» را مطالعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۷:۴۱ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی