املاك دلتا
املاك دلتا
شما با خريد آپارتمان در حال سرمايه‌گذاري بلند مدت هستيد از اين رو انتخاب محله مناسب و خوب به هنگام خريد اهميت زيادي دارد.
محله مناسب براي خريد آپارتمان

انتخاب محله مناسب به هنگام خريد آپارتمان به حدي روي كيفيت زندگي روزمره تاثيرگذار است كه «مجله ملكي دلتا» از آن غافل نشده است و امروز به اين مساله مي‌پردازد.

آپارتمان هر چقدر هم گران قيمت و زيبا باشد اما اگر در يك محله خوب نباشد براي شما قابل پسند نخواهد بود؛ زيرا محله قابل تغيير نيست و شما مجبور به پذيرفتن آن خواهيد شد.

بهتر است پيش از امضاي قرارداد خريد آپارتمان درخصوص محله‌اي كه قرار است در آن ساكن شويد چند نكته اساسي را بدانيد.

انتخاب محله مناسب براي خريد آپارتمان

نكات مهم براي انتخاب محله مناسب

كوچه و محله اولين چيزي است كه در خريد آپارتمان بايد به آن دقت فراواني داشت. چنانچه آپارتمان در يك كوچه باريك قرار دارد، حمل و نقل و اسباب كشي مي‌تواند براي شما سخت و دردسرساز باشد.

اگر شلوغي و سروصدا براي شما اهميت دارد آپارتماني را از سايت ملكي دلتا انتخاب كنيد كه در كنار آن مدرسه، ساختمان پزشكان و … وجود نداشته باشد.

سعي كنيد محله‌اي را پسند كنيد كه پاركينگ و يا جاي پارك داشته باشد.

دسترسي به مترو، بي آر‌تي و حمل و نقل عمومي يكي از موضوعات مهم است كه حتما بايد مدنظر قرار داد. چنانچه شما به آن دسترسي نداشته باشيد هزينه‌هاي رفت و آمد را براي شما افزايش مي‌دهد.

وجود سوپرماركت، بازارهاي محلي، مراكز خريد، ميوه فروشي ها و … از ديگر امكانات رفاهي است يك محله را مناسب براي زندگي نشان مي‌دهد.

اگر دوست نداريد زماني زيادي براي رسيدن به محل كار خود در راه باشيد پيش از خريد آپارتمان حد فاصل محل زندگي با محل كار خود را بررسي كنيد.

در صورتي كه زمين خالي در مجاورت آپارتمان شما قرار دارد پيش از خريد تحقيق كنيد كه چه چيزي قرار است در آن ساخته شود. چنانچه مدرسه يا بزرگراه براي آن قسمت در نظر گرفته شده باشد بر روي زندگي شما تاثير خواهد داشت.

پيشنهاد خريد: اگر تمايل به خريد آپارتمان در يك محله آرام را داريد، مي‌توانيد «خريد آپارتمان در ستارخان» را انتخاب كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۸:۲۰ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی