املاك دلتا
املاك دلتا
قانون و حاكميت كشور زماني از اسناد اجاره‌نامه حمايت مي‌كند كه سند در دفاتر اسناد‌رسمي تنظيم شده باشد.
اهميت تنظيم اجاره‌نامه در دفاتر اسناد‌رسمي

براي پيشگيري از مشكلات عديده‌اي كه در تنظيم سند پيش خواهد آمد «مجله ملكي دلتا» اهميت تنظيم اجاره‌نامه در دفاتر اسناد‌رسمي را شرح خواهد داد.

زماني كه يكي از طرفين قرارداد اجاره اقدام به انعقاد قرارداد اجاره مي‌كند علاوه بر قراردادي كه به صورت عادي يا در يكي از دفاتر املاك تنظيم مي‌شود، بهتر است با حضور در يكي از دفاتر اسناد‌رسمي نسبت به انعقاد قرارداد اجاره رسمي اقدام نمايد.

امتياز تنظيم اجاره‌نامه در دفتر اسناد‌رسمي

با تنظيم اجاره‌نامه در دفاتر رسمي شما به قرارداد خود اعتبار و پشتيباني قانوني از جمله غيرقابل ترديد و انكار بودن را مي‌بخشيد.

سند رسمي اجاره نامه همانند ديگر اسناد‌رسمي قابليت اجرا از طريق اداره اجاره اسناد‌رسمي را دارد. براي حل اختلاف بين مستاجر و موجر همانند مطالبات قرارداد اجاره و تخليه مستاجر طبق قانون، بيش تر نمود پيدا مي‌كند.

امتياز تنظيم اجاره‌نامه در دفتر اسناد‌رسمي

درخواست تحليه ملك از طريق اجراي اسناد‌رسمي

موجر و مستاجر مي‌توانند علاوه بر تنظيم اجاره‌نامه عادي يا بدون آن با حضور در يكي از دفاتر اسناد‌رسمي اجاره‌نامه خود را به صورت رسمي تنظيم نمايند.

با پايان زمان قرارداد و در زمان درخواست تخليه ملك در صورت عدم همكاري مستاجر مي‌توان با شرايط قانوني پيش بيني شده در قرارداد در همان دفتر اسناد‌رسمي حضور پيدا كرد و نسبت به درخواست تخليه مستاجر اقدام نمود.

دفترخانه مذكور نيز ملزم است با دريافت هزينه‌اي، درخواست مكتوب موجر را به همراه اجاره‌نامه و ساير مدارك لازم به اداره اجراي ثبت اسناد‌رسمي محل اجرا بفرستد.

براي پيگيري قانوني از سوي موجر بايستي ابتدا با دريافت نوبت الكترونيكي در موعد مقرر در اداره حاضر شود و پس از آن مراحل تخليه مستاجر از طريق قانوني را پيگيري نمايد.

اداره اجراي اسناد‌رسمي ظرف مدت مشخص به مستاجر اخطار و مهلت داده و سپس نسبت به تخليه ملك اقدام مي‌نمايد.

چنانچه مستاجر نسبت به تخليه ملك امتناع كند مامورين ذي‌صلاح با دستور اين اداره نسبت به تخليه مستاجر وارد عمل شده و ملك را به صورت قانوني به موجر تحويل خواهند داد.

پيشنهاد مطالعه: براي آشنايي بيشتر با نكات حقوقي مطلب «نكات حقوقي مهم در معاملات املاك» را بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۹:۰۶ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی