املاك دلتا
املاك دلتا
مهرداد گودرزوند چگيني: بازار مسكن و مصالح ساختماني از نبود نظارت رنج مي‌برد و ديگر نيازي به عرضه مصالح ساختماني در بورس نبود.
بازار مسكن و مصالح ساختماني

به گزارش «مجله ملكي دلتا» و به نقل از عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس: اگر مي‌خواهيم بازار مسكن به ثبات برسد بايستي دولت مصوبه مجلس يازدهم را در رابطه با مسكن به خوبي اجرايي كند.

وي ادامه داد: نظارت يك امر مهم است كه وزارت راه و شهرسازي دولت سيزدهم بايد به آن توجه داشته باشد. بازار مسكن و مصالح ساختماني امروز از عدم نظارت رنج مي‌برند. افزايش بي‌حد و مرز قيمت بازار مسكن و مصالح ساختماني حاكي از اين قضيه است.

وي تصريح كرد: متاسفانه در راس برخي كارخانه‌ها افرادي وجود دارند كه براي كسري زيان خود دست به افزايش قيمت‌ها مي‌زنند كه در اين زمينه دولت بايد به اين بخش ورود جدي داشته باشد.

وي افزود: مصالح ساختماني در كشور توليد مي‌شود و اين كالاها با تحريم و دلار در ارتباط نيستند. فعلي كه باعث شده است بازار مسكن در چندين سال با مشكل رو‌به‌رو باشد عدم كنترل بر تخصيص مصالح و نبود نظارت بوده است.

گودرزوند چگيني با اشاره به بازار سرمايه، گفت: در شرايطي بورس موثر خواهد بود كه شفاف و به دور از عددسازي باشد. در تمام دنيا بازار سرمايه اما به صورت بسيار شفاف وجود دارد كه اين امر به صنايع و اقتصاد كمك مي‌كند.

وي با اشاره به صادرات سيمان در كشور، تصريح كرد: زماني صادرات توجيه‌پذير است كه بازار داخلي اشباع شده باشد در حالي كه افزايش 5 برابري قيمت آن نشان از اشباع بازار ندارد.

وي در پايان خاطرنشان شد كه: بايد عرضه و تقاضا باهم برابر باشند نه اينكه تقاضا از عرضه پيشي بگيرد كه براي كنترل برابر كردن آن نياز به سياست‌هاي درستي است كه بايد دولت آن را اتخاذ كند.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «بازار اجاره، بي‌رونق شد» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۴۲:۱۹ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی