املاك دلتا
املاك دلتا
دولت رئيسي اعلام كرده است قصد دارد چند برنامه مهم را براي خروج از بحران فعلي در بازار ملك انجام دهد. مهم‌ترين برنامه دولت رئيسي در بخش مسكن به ساخت سالانه يك ميليون واحد مسكوني براي چهار سال پياپي مربوط مي‌شود. دولت جديد اعلام كرده قصد دارد از طريق اجراي اين برنامه عرضه مورد نياز در بازار را تامين كند.

به گزارش «مجله ملكي دلتا» به نقل از دنياي اقتصاد، افزايش تحركات سرمايه‌اي و سفته‌بازي در مناطق جنوب شهر تهران در حالي يكي از عوامل موثر در افزايش سرعت رشد قيمت در اين مناطق بوده است كه تغيير سياست‌هاي مسكن در دولت جديد مي‌تواند روندهاي بازار و رفتارهاي متقاضيان آن را تحت تاثير قرار دهد. در حالي كه به فرض ادامه شرايط فعلي در ماه‌هاي پيش‌رو، پيش‌بيني مي‌شود فاصله تورم مسكن در مناطق شمال و جنوب شهر تهران سر به سر شود اما هر گونه تغيير غيرمنتظره در روند بازار ناشي از سياست‌هاي اخذ شده يا تغيير در مسير ساير بازارها مي‌تواند اين روند را نيز تحت تاثير قرار دهد، آن را به تاخير بيندازد يا به‌طور كلي منجر به تغيير جهت آن شود.

تغيير دولت و انتخاب تيم اقتصادي جديد، آينده تازه‌اي را پيش روي بازار ملك قرار داده است كه شناخت و درك درست از مشخصات آن مي‌تواند طيف فعال بازار مسكن را در تصميم‌گيري درست‌تر در ارتباط با نحوه عمل در اين بازار راهنمايي كند. تيم جديد در حالي به عرصه سياستگذاري بازار مسكن ورود خواهد كرد كه هم‌اكنون اين بازار شرايط فوق‌العاده حساسي را به لحاظ عمق زياد ركود و خروج بازار از دسترس سمت تقاضاي مصرفي به ويژه خانه‌اولي‌ها پشت سر مي‌گذارد.

شرايط حساس كنوني در حالي در برنامه‌هاي ارائه شده از سوي دولت جديد مورد تشريح و بازگويي قرار گرفته است كه در عين حال دولت رئيسي اعلام كرده است قصد دارد چند برنامه مهم را براي خروج از بحران فعلي در بازار ملك انجام دهد. مهم‌ترين برنامه دولت رئيسي در بخش مسكن به ساخت سالانه يك ميليون واحد مسكوني براي چهار سال پياپي مربوط مي‌شود. دولت جديد اعلام كرده قصد دارد از طريق اجراي اين برنامه عرضه مورد نياز در بازار را تامين كند. همچنين تصميمات ديگري در ارتباط با سمت عرضه، تقاضا و حتي واسطه‌هاي بازار مسكن در برنامه‌هاي اعلام‌‌شده تشريح شده است.

اطلاع فعالان ساختماني و علاقه‌مندان بازار املاك مسكوني از كم وكيف اين برنامه‌ها مي‌تواند فعالان بازار اعم از گروه خريدار، فروشنده، سازنده، مالكان زمين و واسطه‌هاي بازار معاملات مسكن و همچنين فضاي كارشناسي بازار مسكن را در تحليل دقيق‌تر از آنچه در چهار سال پيش‌رو در مسير بازار مسكن قرار دارد، كمك‌رساني كند. تصميمات و سياست‌هاي جديد به قدري از اهميت برخوردارند كه مي‌توانند جهت كلي بازار را در چهار سال آينده تعيين كنند.

مطالعه بيشتر: مطلب «مراحل ثبت نام براي طرح مسكن ملي» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۴۸:۵۹ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی