املاك دلتا
املاك دلتا
به گفته عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس: با توجه به افزايش سطح عرضه سيمان در بورس، قيمت‌ها به زودي به تعادل خواهد رسيد
عرضه سيمان در بورس

به گزارش «مجله ملكي دلتا» و به نقل از مصطفي طاهري، اخيرا مخالفان از عرضه رانتي سيمان در بورس صحبت مي‌كنند كه كاملا مشخص است چه هدفي در پشت آن پنهان شده است.

نماينده زنجان و طارم در مجلس اظهار كرد: از آنجا كه بورس بازاري شفاف است و جايي براي دلالان نيست پس زمينه رقابت واقعي بين خريدار و فروشنده فراهم خواهد شد.

با توجه به نامه اخير وزارت صمت جهت عرضه كامل سيمان در بورس تا كنون 80 درصد توليدات به بورس وارد شده و به زودي عرضه سيمان در بازار سنتي جمع خواهد شد.

طاهري متذكر شد: يك ويژگي بارز و مهم عرضه سيمان در بورس آن است كه قيمت بر اساس عرضه و تقاضا تعيين مي‌شود.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس به تغييرات قيمت سيمان از ابتداي سال تا كنون اشاره كرد و توضيح داد: در دو ماه گذشته به دليل قطعي برق كارخانجات، سيمان در بازار كمياب شد و قيمت‌ها از 22 تا 80 هزار تومان افزايش يافت. گاه حتي قيمت‌هايي بالاي 100 هزار تومان نيز در بازار ديده مي‌شد.

او تاكيد كرد: با توجه به اينكه حجم عرضه‌ها اخيرا در بازار افزايش پيدا كرده است؛ به زودي قيمت‌ها متعادل شده و تا 30 هزار تومان كاهش خواهد يافت.

نماينده مردم زنجان در مجلس عنوان كرد: عرضه و تقاضاي واقعي در يك بازار مي‌تواند بازار را به تعادل برساند. يعني اگر زمينه رقابت در بازار فراهم شود و آزادسازي در حدي صورت گيرد كه عرضه و تقاضا به راحتي انجام شود؛ بازار به صورت خودكنترلي، تنظيم خواهد شد.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «دو قرن انتظار براي خريد يك خانه نقلي» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۸:۵۰ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی