املاك دلتا
املاك دلتا
معاون وزير راه و شهرسازي گفت: با مشاركت و همراهي وزارت راه و شهرسازي و وزارت صمت پيشنهاداتي در دست بررسي است تا مصالح با پايين‌ترين قيمت ممكن و بدون واسطه در اختيار پروژه‌هاي توليد مسكن، قرار بگيرد.
مصالح ساختماني

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، محمود محمودزاده در اين رابطه گفت: براي اجراي طرح جهش توليد مسكن و پروژه هاي توليد مسكن علاوه بر ارائه راهكار‌هاي تامين زمين و تسهيلات مالي، در قالب قانون بودجه ۱۴۰۰ نيز پيش‌بيني لازم در حال انجام است.

معاون وزير راه و شهرسازي توضيح داد: موضوع تامين زمين از ماه‌ها پيش برنامه‌ريزي و اجرايي شد. بدين معنا نيازسنجي كل كشور شهر به شهر محاسبه و انجام شده و در اختيار استان‌ها قرار گرفته تا نسبت به تامين زمين براي چهار سال دولت سيزدهم اقدام كنند.

محمودزاده با اشاره به اينكه در حوزه تامين مالي نيز راهكار‌هاي مناسب انديشيده شده است، افزود: سيستم بانكي مكلف شده تا ۳۶۰ هزار ميليارد تومان به بخش مسكن تخصيص بدهد و بر اين اساس ۱۹ بانك خصوصي و دولتي مكلف به پرداخت آن هستند.

مصالح ساختماني

تامين زمين براي شروع پروژه هاي توليد مسكن

وي گفت: در حوزه تامين زمين، در قانون تاكيد شده كه زمين‌هاي داخل محدوده شهر و مناسب توليد مسكن به اضافه اراضي واقع در حريم تحت اختيار منابع طبيعي در مدت زمان ۲ ماه به وزارت راه و شهرسازي براي توليد انبوه مسكن، منتقل شود.

محمودزاده از تدوين مشوق‌هايي براي ساخت‌وساز در بافت داخلي شهر‌ها به ويژه براي مالكان بافت‌هاي فرسوده و دهك‌هاي ميان‌درآمدي وكم‌درآمدي خبر داد و افزود: با مشاركت و همراهي وزارت راه و شهرسازي و وزارت صمت پيشنهاداتي در دست بررسي است تا قيمت مصالح با پايين‌ترين قيمت ممكن در اختيار پروژه‌ها قرار بگيرد. چنانچه با پيشنهاد‌هاي ارايه شده موافقت شود حتما با كاهش قيمت براي پروژه‌هاي حمايتي روبه‌رو خواهيم شد.

معاون وزير راه و شهرسازي، توضيح داد: بخشي از پيشنهاد‌هاي ارائه شده شامل فراهم آوردن امكان تهيه مصالح به شكل مستقيم از بورس، پيش‌خريد مصالح با تامين نقدينگي در بخش صنعت و بهره‌مندي از بازار سرمايه است تا از اين طريق، مصالح با قيمت مناسب‌تر براي دهك‌هاي ميان‌درآمد و كم‌درآمد تامين شود.

وي تاكيد كرد: با توجه به اينكه نزديك به ۷۰ درصد از قيمت يك واحد مسكوني، قيمت مصالح ساختماني است بنابراين هر چقدر كه دراين بخش كار شود سبب كاهش هزينه‌هاي تمام شده مسكن خواهد شد.

مطالعه بيشتر: مطلب «اجاره‌نشيني به سبك آلمان» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۱:۴۵ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی