املاك دلتا
املاك دلتا
وزير راه و شهرسازي در جمع مردم طبس با اشاره به برنامه دولت براي ساخت سالانه يك ميليون واحد مسكوني گفت: مردم دغدغه تامين مسكن خود را نداشته باشند و تمام افرادي كه فرم «ج» آنها قرمز نشده نسبت به ثبت نام نام در سامانه اقدام كنند.

به گزارش «مجله ملكي دلتا» به نقل  از ايسنا، رستم قاسمي، وزير راه و شهرسازي كه رئيس جمهور را در سفر به استان خراسان جنوبي همراهي مي‌كند امروز در محل امامزاده حسين بن موسي الكاظم (ع) شهر طبس در پاسخ به دغدغه و درخواست آنان براي ساخت و تامين مسكن اظهار داشت: تمام افراد كه مسكن اولي هستند و بند «ج» آنها قرمز نشده، نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام كنند.

وي افزود: در حوزه مسكن برنامه ما اين است كه سالي يك ميليون مسكن در كشور ساخته شود و تلاش ما اين است كه مصالح از جمله سيمان و ميلگرد از طريق دلالي نباشد و از طريق خريد مستقيم از كارخانه باشد تا واحدها با كمترين قيمت به‌دست مردم برسد.

قاسمي با بيان اينكه ساخت برخي واحدها را خود مردم و برخي را بنياد مسكن بر عهده مي‌گيرد تا كارها به سرعت پيش برود گفت: با اين قانون جديد جهش و رونق مسكن كه توسط مجلس شوراي اسلامي مصوب شده به ما اجازه خوبي داده و زمين، وام و كمك‌هاي خوبي به مردم ارائه خواهد شد تا صاحب‌ خانه شوند.

وزير راه و شهرسازي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به اينكه در شهر طبس ۲ قطعه جديد براي الحاق به شهر تعيين شده و به دنبال الحاق قطعات ديگري هم هستيم گفت: برخي مردم اذعان دارند كه برخي شركت‌ها در وسط شهر طبس زمين‌هاي خوبي را گرفتند ما اين موضوع را پيگيري مي‌كنيم و علت را بررسي خواهيم كرد.

قاسمي تاكيد كرد: در شهر طبس مشكل زمين نداريم. طرح‌هاي خوبي به شهر الحاق خواهد شد تا به همه مردم زمين برسد و اين كار هم سريع انجام خواهد شد.

وي افزود: نگاه ما اين است كه مردم راحت زندگي كنند و نگراني در خصوص مسكن خود نداشته باشند.

وزير راه و شهرسازي پس از ديدار رييس جمهوري با مردم طبس در محل امامزاده حسين بن موسي الكاظم(ع)، دقايقي در جمع مردم قرار گرفت و به مشكلات آنان گوش داد.

تسريع در روند واگذاري زمين براي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري، استخدام نيروهاي بومي در معادن شهرستان، تسريع در واكسن كارگران معادن، افزايش اجاره‌بها در طبس، كاهش درصد تسهيلات مسكن از مشكلات و درخواست‌ها مطرح شده از سوي مردم شهر طبس بود كه وزير راه و شهرسازي اعلام كرد كه برخي از مشكلات در حوزه اختيارات و وظايف من نيست اما به مسوولان متولي در دولت براي پيگيري منتقل خواهم كرد.

رستم قاسمي همچنين از سايت مسكن ملي شهر طبس بازديد كرد و در نشستي در سالن جلسات شهداي فرودگاه طبس، مشكلات طرح مسكن ملي شهرستان طبس را مورد بررسي قرار داد.

آيت‌الله سيدابراهيم رئيسي ـ رييس‌جمهوري ـ جمعه ۱۹شهريورماه ۱۴۰۰در سومين سفر استاني خود و در سفري از پيش اعلام نشده از طريق شهرستان طبس وارد استان خراسان جنوبي شد.

تعدادي از اعضاي هيات دولت و وزيران از جمله وزير كشور، وزير راه و شهرسازي و وزير صنعت، معدن و تجارت، رييس سازمان برنامه و بودجه، رييس دفتر رئيس جمهور و معاون اجرايي رئيس جمهور، آيت الله رئيسي را در اين سفر همراهي مي‌كنند.

حضور در نشست شوراي اداري استان، ديدار با نخبگان و بازديد از برخي مناطق استان از جمله برنامه‌هاي اين سفر يك روزه است.

گفتني است، طرح جهش توليد و تامين مسكن كه روز ششم شهريورماه ۱۴۰۰ به تاييد شوراي نگهبان رسيد هم‌اكنون به قانون تبديل و ابلاغ شده و تمامي سطوح دولتي و بخش خصوصي براي اجرايي شدن اين قانون تلاش خواهند كرد.

از جمله مهمترين ويژگي‌هاي اين طرح مي‌توان از پرداخت تسهيلات ۱۰ تا ۱۲ درصد براي توليد مسكن، الزام دستگاه‌هاي دولتي براي در اختيار گذاشتن زمين‌هاي در محدوده حريم شهرها به وزارت راه و شهرسازي و تكليف وزارت صمت براي تامين مصالح مورد نياز احداث سالانه يك ميليون واحد مسكوني اشاره كرد. اين در حالي است كه پيش از اين سود وام طرح جهش توليد و تامين مسكن ۱۸ درصد تعيين شده بود كه پس از انجام كارهاي كارشناسي به ۱۰ تا ۱۲ درصد كاهش يافته است.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «نرخ فولاد و سيمان كاهش مي‌يابد» از مجله دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۳:۵۷ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی