املاك دلتا
املاك دلتا
از سال ۱۳۹۰ فشارهايي به حوزه ساخت و ساز وارد شده كه تاثيرش را هم اكنون مشاهده مي‌كنيم.
قيمت خانه در تهران

به گزارش «مجله ملكي دلتا» و به نقل از فرشيد پورحاجت،قيمت خانه در تهران به قدري جهش كرده كه با شهرهاي اروپايي برابري مي‌كند و حتي بيشتر شده است. با قيمت رهن آپارتمان در تهران و كلانشهرها مي‌توان در تركيه واحد مسكوني خريداري كرد.

وي گفت: بخش ساخت و ساز در ايران با انواع و اقسام موانع روبه‌رو شده است. تمام دستگاه‌هاي خدمات‌رسان نگاه درآمدي به اين حوزه دارند و هيچ خدماتي به صنعت ساختمان ارايه نمي‌دهند.

دبير كانون انبوه‌سازان تاكيد كرد: توليد در كشور بسيار پرريسك شده و بخش ساختمان به عنوان موتور محرك اقتصاد كشور در ركود عميق به سر مي‌برد.

وي گفت: ايراني‌ها در ماه گذشته با خريد ۹۱۱ خانه در تركيه ركورد ماهيانه خريد مسكن در اين كشور را شكستند. اين آمار نسبت به دو سال قبل رشد ۴۷ درصدي يافته است در حالي كه مرداد امسال معاملات در تهران ۳۹ درصد نسبت به سال گذشته كاهش پيدا كرد.

پورحاجت در ادامه افزود: هركس خواسته در حوزه مسكن سرمايه‌گذاري كند به نوعي درگير بروكراسي و مقررات دست و پاگير شده و عطاي كار را به لقايش بخشيده است.

دبير كانون انبوه‌سازان مدعي شد: نه تنها در تهران، بلكه در مناطق برخوردار ساير كلانشهرها بعضا نرخ رهن آپارتمان، ميلياردي شده است. با حدود نصف اين مبلغ مي‌توان در استانبول خانه خريداري كرد.

پورحاجت، كسري مسكن در كشور را حدود ۵ ميليون واحد دانست و افزود: اين يعني ما ۵ ميليون ظرفيت در بخش مسكن داريم كه بايد از آن در جهت رونق اقتصادي استفاده كنيم.

اگر موانع از ميان برود در گام اول ظرفيت افزايش ۳۵ درصدي توليد مسكن را داريم و مي‌توانيم به تدريج به اهداف ساخت سالانه يك ميليون واحد مطابق قانون جهش توليد و تامين مسكن دست پيدا كنيم.

پيشنهاد مطالعه : مطلب «تابستان متفاوت در بازار اجاره» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۴:۴۴ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی