املاك دلتا
املاك دلتا
درحالي كه تازه‌ترين آمار حاكي از افزايش قابل توجه قيمت و تعداد معاملات مسكن در تهران طي شهريورماه است، در اين ماه فقط در شش منطقه تهران قيمت خانه در مقايسه با ماه قبل كاهش يافته است.
قيمت خانه

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، براساس آخرين آمارها متوسط قيمت يك متر مربع مسكن در شهر تهران طي شهريورماه به ۳۱ ميليون و ۷۰۳ هزار تومان رسيده كه نسبت به ماه قبل و مدت مشابه در سال قبل به ترتيب ۲.۴ و ۳۰.۵ درصد افزايش يافته است.

همچنين، تعداد معاملات انجام شده در اين ماه حدود ۷.۸ هزار فقره بوده كه در مقايسه با ماه قبل ۴۱.۶ درصد افزايش داشته است كه در اين بين، بررسي جزئيات متوسط قيمت هر متر خانه و تعداد معاملات انجام شده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نشان مي‌دهد كه بيشترين قيمت هر متر خانه ۶۸ ميليون و ۹۱۰ هزار تومان در منطقه يك و كمترين آن با ۱۵ ميليون و ۳۱ هزار تومان در منطقه ۱۸ بوده است.

تغييرات قيمت خانه در هر منطقه از تهران

علاوه براين، در ششمين ماه سال در مناطق ۱ و ۱۸ تهران به ترتيب معادل ۳۹۲ و ۱۹۶ فقره خانه معامله شده است.

از سوي ديگر، متوسط قيمت هر متر خانه در مناطق ۲، ۳، ۴ و ۵ تهران به ترتيب معادل ۴۹ ميليون و ۸۲۲ هزار تومان، ۶۴ ميليون و ۹۷۱ هزار و ۱۰۰ تومان، ۳۳ ميليون و ۷۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان و ۳۷ ميليون و ۶۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان است. تعداد معاملات انجام شده در هر يك از مناطق بالا نيز به ترتيب معادل ۶۷۸، ۲۹۶، ۶۸۱ و ۱۱۰۹ فقره است.

قيمت خانه

همچنين، در مناطق ۶، ۷، ۸ و ۹ تهران نيز هر متر خانه به ترتيب معادل ۴۶ ميليون و ۴۴ هزار تومان، ۲۸ ميليون و ۵۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان، ۲۸ ميليون و ۲۸۹ هزار و ۵۰۰ تومان و ۲۲ ميليون و ۷۹۰ هزار و ۸۰۰ تومان معامله مي‌شود كه در هر يك از اين مناطق طي ششمين ماه سال به ميزان ۲۷۵، ۴۳۸، ۴۰۷ و ۱۸۸ فقره خانه معامله شده است.

علاوه براين، هر متر خانه در مناطق ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ شهر تهران به قيمت ۲۰ ميليون و ۶۰۵ هزار و ۲۰۰ تومان، ۲۱ ميليون و ۶۸۹ هزار تومان، ۱۸ ميليون و ۲۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان و ۲۹ ميليون و ۹۰۲ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته شده كه در هر يك از آن‌ها به تعداد ۷۸۱، ۳۲۸، ۱۸۳ و ۲۵۰ فقره خانه معامله شده است.

قيمت هر متر مسكن در مناطق ۱۴ تا 22

طبق اعلام بانك مركزي، در شهريورماه سال جاري متوسط قيمت هر متر مسكن در مناطق ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ تهران به ترتيب معادل ۲۲ ميليون و ۸۸۰ هزار و ۷۰۰ تومان، ۱۶ ميليون و ۴۸۴ هزار و ۶۰۰ تومان، ۱۶ ميليون و ۴۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان، ۱۶ ميليون و ۳۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان بوده كه در اين مدت در هر يك از اين مناطق ۴۹۳، ۳۳۷، ۱۵۸ و ۱۹۲ فقره خانه معامله شده است.

از سوي ديگر، طي ششمين ماه سال جاري در مناطق ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ تهران قيمت هر متر خانه به ترتيب به ۱۸ ميليون و ۹۷ هزار تومان، ۱۵ ميليون و ۷۸۳ هزار و ۱۰۰ تومان، ۲۲ ميليون و ۵۵۵ هزار و ۴۰۰ تومان، ۲۹ ميليون و ۶۴۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسيده كه در هر يك از اين مناطق نيز ۵۲، ۹۷، ۱۴۰ و ۱۱۸ فقره مسكن معامله شده است.

مطالعه بيشتر: مطلب «تقاضا براي رهن افزايش يافت» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۱۳:۳۲ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی