املاك دلتا
املاك دلتا
رئيس اتحاديه مشاوران املاك با بيان اينكه وعده اقامت با خريد آپارتمان در تركيه و دبي، سرابي است كه برخي مردم گرفتار آن مي‌شوند، گفت: مردم نبايد فريب تبليغات خريد خانه در كشور تركيه و قبرس را بخورند چرا كه اين كشورها به راحتي اقامت يا سند رسمي را به خريداران نمي‌دهند.
مصطفي‌قلي خسروي

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، مصطفي‌قلي خسروي با بيان اينكه مردم نبايد فريب تبليغات خريد خانه در كشور تركيه و قبرس را بخورند، گفت: متاسفانه به دليل آنكه مديريت درست در ايران وجود نداشته و ما شاهد افزايش جهشي قيمت مسكن در ايران، طي سال‌هاي گذشته بوده‌ايم همين امر باعث شده كه سرمايه‌هاي مردم ايران به خريد آپارتمان و ملك در تركيه اختصاص پيدا كند؛ همچنين بسياري از اين افراد مالباخته شده اند.

او ادامه داد: در تبليغات شبكه‌هاي تركي و عربي اقامت و خريد ملك به گونه‌اي نشان داده مي‌شود كه گويا در تركيه يا دبي همه شرايط مناسب است تا با وعده اقامت، سرمايه‌ها را از ديگر كشور‌ها جذب كنند، اما بار‌ها پيش آمده كه اين كشور‌ها به بهانه‌هاي مختلف از دادن اقامت امتناع كردند و قوانين با تغيير مسئولان اين كشور‌ها تغيير كرده است.

او با بيان اينكه در كشور تركيه دو نوع سند ارائه مي‌شود كه يكي از طرف شهرداري و ديگري سند ثبتي است، افزود: زماني كه مسكن را به يك فرد خارجي مي‌فروشند به طور معمول دولت اعلام مي‌كند كه اين سند شرايط دريافت اقامت را ندارد يا اينكه مي‌گويند شما بايد چند سال در اين كشور ساكن باشيد و بعد اقامت دريافت كنيد.

رئيس اتحاديه مشاوران املاك بيان كرد: در هر حال هزينه‌هاي زندگي در اين كشورها زياد است و شغل چنداني هم براي ايراني‌ها وجود ندارد؛ بنابراين در بسياري از موارد با دريافت نصف يا يك سوم پول خانه، افراد مجبور به بازگشت مي‌شوند.

خريد خانه در كشور تركيه

خسروي با بيان اينكه در دوبي، قبرس و گرجستان نيز مشكلات بسياري زيادي براي ايراني‌ها ايجاد شده است، گفت: تعدادي از ايرانيان به دليل مشكلاتي كه در اين حوزه ايجاد شده در سال‌هاي گذشته خودرو‌هاي خود را در فرودگاه گذاشتند و به ايران بازگشتند؛ چراكه فشار‌هاي اقتصادي به آن‌ها وارد شد و تعدادي از افراد حتي به زندان افتادند. برخي افراد حتي براي پيگيري وضعيت ملك خود ديگر به دوبي نرفتند.

رئيس اتحاديه مشاوران املاك با بيان اينكه كشور‌هاي منطقه به بازي‌هاي اقتصادي آشنا هستند و از ناآگاهي شهروندان ديگر كشور‌ها درباره اوضاع كشور مقصد سوءاستفاده مي‌كنند، افزود: ايران از نظر آب و هوا، امنيت و فرهنگ بسيار بهتر از ساير كشور‌هاي دنياست و ما در كشور چهار فصل زندگي مي‌كنيم كه بسياري از اتباع كشور‌هاي حاشيه خليج فارس خواستار زندگي چند صباحي در اين كشور هستند و تمايل دارند در ايران آپارتمان و ويلا خريداري كنند.

رئيس اتحاديه مشاوران املاك با بيان اينكه وعده اقامت با خريد آپارتمان در تركيه و دوبي، سرابي است كه برخي مردم گرفتار آن مي‌شوند، گفت: به دليل مشكلات زندگي، نبود شغل و فشار‌هاي اقتصادي در تركيه، دوبي يا قبرس بسياري از هموطنان مجبور به ترك اين كشور‌ها شدند؛ به طوري كه زندگي در دوبي را رها كردند و آمدند ايران و حتي ديگر سراغي از آپارتمان خود نگرفتند.

مطالعه بيشتر: مطلب «بازار مسكن تركيه كشش سرمايه‌گذاري ندارد» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۰:۲۹ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی