املاك دلتا
املاك دلتا
به گفته عضو هيات‌رئيسه مجلس، از سال ۹۷ تا ۹۹، معادل هفت ميليارد دلار ارز براي خريد املاك در تركيه، از كشور خارج شده است.
خريد املاك در تركيه

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، مجتبي يوسفي، نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي در مطلبي در صفحه توئيتر خود نوشت: «پس از نقش ‫ايران در عدم سقوط دولت اردوغان در كودتا، اين بار ايرانيان با خريد ملك، ‫تركيه را از ورشكستگي نجات دادند. از ۹۷ تا ۹۹، معادل ۷ ميليارد دلار ارز براي خريد ملك در تركيه از كشور خارج شده است. هزينه گستاخي‌هاي اخير را برخي از ايرانيان پرداخت كرده‌اند

هشدار درباره خريد ملك در تركيه

مصطفي‌قلي خسروي، رئيس اتحاديه مشاوران املاك نيز در مورد خريد املاك در تركيه با بيان اينكه وعده اقامت با خريد آپارتمان در تركيه و دوبي، سرابي است كه برخي مردم گرفتار آن مي‌شوند، گفت: مردم نبايد فريب تبليغات خريد خانه در كشور تركيه و قبرس را بخورند چرا كه اين كشورها به راحتي اقامت يا سند رسمي را به خريداران نمي‌دهند.

خريد املاك در تركيه

رضاپور يكي از فعالان بازار مسكن در اين رابطه مي‌گويد: در چند سال گذشته شاهد خروج سرمايه‌هاي مردم از كشور براي خريد ملك در كشورهايي چون گرجستان و تركيه يا كشورهاي عربي بوده‌ايم. شرايط نامناسب اقتصادي و  از طرفي گراني بيش از اندازه ملك در كشور باعث تمايل مردم به خريد مسكن بدر ساير كشورها شده است.

به گفته وي با وجود تبليغات گسترده براي خريد ملك در كشورهايي مانند تركيه و دريافت امتيازات فراوان، قشر توانمند جامعه براي سرمايه‌گذاري به‌جاي انتخاب املاك داخل، املاك خارجي را انتخاب مي‌كنند. اقشار متوسط هم شايد با سرمايه‌اي كه امكان خريد در داخل را نداشته باشند به خارج از كشور پناه مي‌برند.

اين فعال بازار مسكن توضيح مي‌دهد: سهولت سرمايه‌گذاري در تركيه، وجود برخي اشتراكات فرهنگي، زباني و فقدان برخي محدوديت‌هاي اجتماعي در تركيه، جذابيت‌هاي گردشگري و خريد، آسان بودن سفر از تركيه به ديگر كشورها و…. جذابيتي فراواني را براي بخشي از ايرانيان در راستاي خريد املاك خارجي به وجود آورده است.

مطالعه بيشتر: مطلب «كدام محله‌هاي منطقه 2 و 3 ارزان‌تر هستند؟» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۶:۵۳ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی