املاك دلتا
املاك دلتا
عضو هيات مديره سازمان ملي زمين و مسكن،گفت: هدف از تشكيل سامانه ايجاد بستر لازم براي دسترسي سريع و آسان كاربران تخصصي به قوانين و مقررات مورد نياز در حوزه فرآيندها و بهره گيري از فناوري اطلاعات و مكانيزاسيون در حوزه قوانين و مقررات مربوط به بخش زمين و مسكن است.
زمين و مسكن

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، محسن رضيعي عضو هيات‌مديره سازمان ملي زمين و مسكن با اشاره به تشكيل اولين نشست شوراي هماهنگي و راهبري سامانه قوانين و مقررات در حوزه زمين و مسكن در اين سازمان، گفت: هدف از تشكيل اين سامانه ايجاد بستر لازم براي دسترسي سريع و آسان كاربران تخصصي به قوانين و مقررات مورد نياز در حوزه فرآيندها و بهره‌گيري از فناوري اطلاعات و مكانيزاسيون در حوزه قوانين و مقررات مربوط به بخش زمين و مسكن است.

محسن رضيعي با بيان اينكه در اين نشست به بررسي ساختار اجرايي تشكيل سامانه قوانين و مقررات پرداخته شد، افزود: همچنين اعضاي شوراي هماهنگي و راهبري، اعضاي كميته هاي تخصصي مريوط به سامانه و شرح وظايف اين شورا و كميته ها تعيين شد.

زمين و مسكن

وي در خصوص روند پيشرفت و انجام مراحل ايجاد سامانه قوانين و مقررات حوزه زمين و مسكن اظهار داشت: پس از تهيه و ابلاغ مصوبه هيات مديره در خصوص تشكيل اين سامانه و تشكيل شوراي هماهنگي و راهبري و كميته‌ها و كارگروه‌هاي تخصصي آن گام بعدي ما تدوين فرايندها، تهيه فرم‌ها، انتخاب و تهيه نرم‌افزار مناسب و تهيه نظام‌نامه سامانه مذكور است.

عضو هيات مديره سازمان ملي زمين و مسكن اضافه كرد: پس از انجام اين موارد به احصاي فعاليت‌هاي هر گروه و مقررات مورد عمل براي هر گروه پرداخته مي‌شود و بعد از آن هم فرم‌هاي اوليه مقررات و ثبت مشخصات مربوط به اين مقررات در سامانه به انجام خواهد رسيد.

مطالعه بيشتر: مطلب «خروج ۷ ميليارد دلار از كشور براي خريد ملك در تركيه!» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۶:۵۳ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی