املاك دلتا
املاك دلتا
با توجه به اطلاعات موجود، نزديك به ۸ ميليون مسكن در روستا و شهرهاي كشور جزء بافت فرسوده قرار گرفته و بخش عمده‌اي از ساخت واحدهاي مسكوني جديد مي‌تواند در اين فضا دنبال شود.
مسكن فرسوده

به گزارش «مجله ملكي دلتا» و به نقل از عضو هيئت علمي مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي: در سال‌هاي اخير و پس از حركت كشور به سمت بومي‌سازي علوم مرتبط با حوزه ساختمان، پيشرفت‌هاي شگرفي در بخش علم بتن كشور اتفاق افتاد و بتن پس از آب به پر مصرف‌ترين ماده مورد استفاده بشر تبديل شده است.

 چيني گفت: سيزدهمين كنفرانس ملي بتن و نوزدهمين همايش روز بتن در شانزدهم و هفدهم مهرماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد. متاسفانه در سال جاري با توجه به مسئله همه‌گيري ويروس كرونا همايش مذكور به صورت مجازي برگزاري شد و امكان برگزاري اين مراسم در فضاي حقيقي مهيا نشد.

وي افزود: امسال با توجه به تاكيد وزير راه و شهرسازي، تمركز محتوايي كنفرانس در حوزه بتن و صنعتي‌سازي ساختمان بود و كه با محوريت حوزه مسكن اين مسئله سازماندهي شد.

چيني در ادامه خاطرنشان كرد: ۲ مطلب در راستاي ارتقاي يك صنعت در كشور از جمله بتن لازم است، اولين مسئله وجود امكانات، مصالح و فضاي كار به منظور فعاليت صنعت‌ها و بخش بتن است.

مسئله دوم در راستاي ارتقاي يك صنعت مسئله انتقال دانش است. انتقال دانش بايد بين بخش آكادميك و كار عملي انجام شود.

شايد در برخي از شهرها مكان‌هايي شناسايي شود كه تحت عنوان بافت فرسوده معرفي مي‌شود، شايد بتوان اين بافت شهري را در قالب فعاليت‌هاي قانوني مورد استفاده قرار داد و بخشي از ساخت مسكن را به اين حوزه‌ها هدايت كرد تا علاوه بر ايجاد ارزش افزوده، زمينه زندگي مردم راحت‌تر خواهد شد.

بر همين اساس با توجه به اطلاعات موجود، نزديك به ۸ ميليون مسكن در روستا و شهرهاي كشور جزء بافت فرسوده قرار گرفته و بخش عمده‌اي از ساخت واحدهاي مسكوني جديد مي‌تواند در اين فضا دنبال شود.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «معرفي محله مردوايج اصفهان» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۴۳:۴۱ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی