املاك دلتا
املاك دلتا
بر اساس قيمت مسكن و آپارتمان مسكوني در كرج و حومه ليستي از متوسط قيمت خريد مسكن در برخي از مناطق و شهرهاي كرج و حومه به دست آمده است.
قيمت آپارتمان در كرج

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، بنا بر آگهي‌هاي ثبت شده در نيازمندي‌ها، فهرستي از متوسط قيمت آپارتمان در برخي از مناطق  و محلات كرج و حومه به دست آمده است.

با توجه به جدول زير متوسط قيمت خريد آپارتمان در شهر جديد هشتگرد ۵٫۴ ميليون تومان ثبت شده است كه از ارزان‌ترين مناطق كرج و حومه آن براي خريد خانه است. همچنين شهر ملارد و ماهدشت با متوسط قيمت شش و هفت ميليون تومان از ديگر مناطق ارازن قيمت براي خريد خانه هستند.

مشكين دشت و كيان مهر از محلاتي هستند كه با متوسط قيمت حدود ۹ ميليون تومان ثبت شده‌اند.

قيمت آپارتمان در كرج

متوسط قيمت خريد آپارتمان در شاهين ويلا ۱۰٫۶ ميليون تومان، در فرديس با كاهش دو درصدي نسبت به هفته گذشته ۱۱٫۲ ميليون تومان و گلشهر با كاهش سه درصدي ۱۲٫۲ ميليون تومان ثبت شده است.

شهر جديد انديشه با متوسط قيمت ۱۳ ميليون تومان براي يك متر آپارتمان و باغستان ۱۵٫۳ ميليون تومان اعلام شده است. اين دو محله در كنار كوي زنبق با متوسط قيمت ۱۷٫۲ ميليون تومان در بين مناطق جدول زير متوسط قيمت بالاتري نسبت به ساير مناطق نام برده دارند.

متوسط قيمت آپارتمان در كرج (هر متر مربع)

هشتگرد: 5 ميليون و 400

ملارد: 6 ميليون تومان

ماهدشت: 7 ميليون تومان

مارليك: 7 ميليون و 600 هزار تومان

كيانمهر: 9 ميليون و 600 هزار تومان

گلشهر: 12 ميليون و 200 ميليون تومان

باغستان: 15 ميليون و 300 ميليون تومان

مطالعه بيشتر: مطلب «عباس‌آباد، محله‌اي گران قيمت در اصفهان» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۳:۳۸ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی