املاك دلتا
املاك دلتا
قيمت خانه در مناطق مركزي شهر اصفهان كه دسترسي به تمام امكانات آسان‌تر است نسبت به مناطق حاشيه شهر اختلاف چشمگيري دارد. خانه‌هايي كه در همسايگي زاينده‌رود قرار دارند، از ارزش قابل‌توجهي برخوردارند.
راهنماي خريد خانه در اصفهان

جدا از مساحت خانه، عمر ساختمان و مصالحي كه در ساختمان به‌ كار رفته، موارد ديگري نيز به عنوان راهنماي خريد خانه در اصفهان مورد نياز است كه «مجله ملكي دلتا» آن را شرح مي دهد.

ازآنجايي‌كه تأمين مسكن يكي از اركان اساسي زندگي در هر شهر و البته اصفهان است و علاوه بر ميل به زندگي در شهري زيبا با امكانات پيشرفته، خريد خانه يا هرگونه ملك در اصفهان مي‌تواند به معني حفظ ارزش سرمايه شما نيز باشد.

از اين رو لازم است دانسته‌هايي از مناطق مختلف شهر اصفهان در دسترس باشد تا اگر در فكر خريد خانه در اين شهر هستيد بتوانيد اين شهر را بهتر بشناسيد.

شهر اصفهان به ۱۵ منطقه شهرداري تقسيم شده كه هركدام خصوصيات منحصر به خود را دارد و قيمت خريد خانه در هركدام از مناطق شهر اصفهان نيز متفاوت است كه مطابق نياز، توقعات، شرايط و بودجه خود مي‌توانيد به بررسي خانه‌هاي هر منطقه بپردازيد.

بهترين گزينه اي كه مي تواند راهنماي خريد خانه در اصفهان براي شما باشد شناخت كامل از مناطق است. بخش بندي مناطق اصفهان به 6 تيپ مختلف مي تواند شما را به بهترين خريد آپارتمان در اصفهان برساند.

6 تيپ متفاوت مناطق اصفهان براي خريد خانه

تيپ نخست شامل مناطق تاريخي يك و 3 بوده كه در اين مناطق مي توان گفت كه باوجود تغييرات زيادي كه در شهر اصفهان و ازجمله در اين منطقه رخ داده است، همچنان قوي‌ترين بافت سنتي اصفهان در بخش‌هايي از اين منطقه تاريخي قرار گرفته است.

تيپ دو را  مناطق ۲، ۹ و ۱۱ اصفهان تشكيل مي دهند اما به دليل نداشتن اجازه براي تغيير كاربري زمين‌هاي كشاورزي و نبود مراكز خريد و تجاري و به‌طوركلي پايين بودن جذابيت‌هاي شهري، مناطقي مهاجر فرست به شمار مي‌آيند.

هر سه منطقه روي‌هم‌رفته ۱۰ درصد از جمعيت شهر را تشكيل مي‌دهند؛ اما ۱۷ درصد از مساحت شهر را در بر مي‌گيرند.

تيپ سه به مناطق ۵ و ۶ تعلق دارد كه تقريباً به‌جز چند محله (دنارت، ردان، همت‌آباد، تخت فولاد و فيزيدان) تمام محله‌هاي واقع در اين منطقه جزء مناطق متوسط روبه بالا به شمار مي‌آيند.

قيمت خانه و آپارتمان در بيشتر خيابان‌هاي منطقه ۵ به هم نزديك بوده و بالاترين ميانگين قيمت مسكن را در بين مناطق ۱۵ گانه اصفهان را دارد.

مناطق ۸ و ۱۲ در دسته تيپ چهار هستند و اگر به رشد جمعيت مناطق مختلف شهري اصفهان دقت شود بيشترين رشد جمعيت را منطقه 8 و بخشي از منطقه۱۲ داشته‌اند.

منطقه ۴ به تنهايي تيپ پنج را شامل شده كه با تقريباً صد و سي هزار نفر جمعيت و ۱۷ محله رتبه هفتم پرجمعيت‌ترين منطقه است. هفت درصد از جمعيت شهر و تقريباً شش درصد از مساحت شهر را دارد.

منطقه حاشيه‌نشين غيربومي در دسته تيپ شش قرار دارند و كه منطقه 14 اصفهان است. خيابان‌هاي مهم منطقه ۱۴ اصفهان خيابان عاشق اصفهاني، خيابان آيت‌الله غفاري (خيابان زينبيه) و بخش‌هاي شرقي خيابان استاد فلاطوري، خيابان استاد برازنده و خيابان گلستان مي‌باشند.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «معلمان مستاجر خانه دار مي شوند!» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۱:۱۳ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی