املاك دلتا
املاك دلتا
شهر اصفهان يكي از بزرگترين و پرجمعيت‌ترين شهرهاي ايران است و داراي محله‌هاي بسيار زيبا و ديدني نيز مي‌باشد.
لوكس ترين محله هاي اصفهان

اصفهان يا نصف جهان به دليل وجود بافت تاريخي بسيار غني است. اگر قصد خريد خانه اما در لوكس ترين محله هاي اصفهان را داريد، بهتر است تا پايان مقاله با «مجله ملكي دلتا» همراه باشيد.

اين شهر تاريخي به مرور زمان گسترش يافته و شما مي‌توانيد تلفيقي از فضاهاي مدرن و سنتي را در خيابان‌هاي اصفهان مشاهده كنيد.

اين شهر يكي از شهرهاي بزرگ ايران است و ۱۵ منطقه و ۶۰ محله مي‌باشد كه انواع خانه‌هاي قديمي، خانه‌هاي ويلايي، آپارتمان‌ها و برج‌ها را در خود جاي داده‌اند.

اگر به دنبال زندگي در منطقه‌اي خوش آب و هوا و داراي باغ‌هاي متعدد هستيد، محله پاچنار يكي از مناسب‌ترين گزينه‌ها براي شما مي‌باشد. اين محله در خيابان حكيم نظامي واقع شده داراي دسترسي مناسبي مي‌باشد.

يكي ديگر از محله‌هاي اصفهان، محله اعيان‌نشين و لاكچري مهرآباد است. اين محله در نزديكي خيابان سلمان فارسي در حاشيه زاينده رود قرار گرفته است و جزو لوكس ترين محله هاي اصفهان به حساب مي‌آيد.

آپارتمان‌هاي اين محله علاوه بر امكانات معمول، شامل امكاناتي همچون استخر، روف گاردن، آسانسورهاي شيشه‌اي و … هستند. اگر پول كافي داريد و به دنبال يك آپارتمان لوكس با تمامي امكانات رفاهي مي‌گرديد، قطعا محله مهرآباد يكي از بهترين گزينه‌هاي پيش روي شما است.

ديگر محله هاي لوكس در اصفهان

ديگر محله هاي لوكس در اصفهان

محله مرداويج يكي از قديمي‌ترين و خوش‌نشين ترين محله‌هاي شهر اصفهان است. اين محله در جنوب اصفهان واقع شده و به كوي كارمندان نيز شهرت دارد. قيمت ملك در محله مرداويج متوسط و رو به بالا است و اكثر ساكنان اين منطقه را افراد ثروتمند تشكيل داده‌اند.

محله جي كه در منطقه ۴ شهرداري اصفهان قرار گرفته است، داراي بافت امروزي و پيشرفته است و خانه‌هاي موجود در آن قيمتي معقول‌تر نسبت به برخي محله‌هاي اعيان نشين دارند. خيابان جي، يكي از طولاني‌ترين خيابان‌هاي اصفهان در اين محله واقع شده است.

محله ميرزا طاهر از ديگر محله هاي اصفهان است كه در ضلع جنوبي شهر واقع شده و اغلب آپارتمان‌هاي آن متراژي حدود ۱۰۰ الي ۲۰۰ متر دارند. اگر به دنبال محله‌اي نسبتا لوكس با موقعيت جغرافيايي مناسب هستيد، محله ميرزا طاهر را براي سكونت به شما پيشنهاد مي‌كنيم.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «طوقچي، محله‌اي ارزان قيمت در اصفهان» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۱:۲۵ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی