املاك دلتا
املاك دلتا
اگر به دنبال خريد خانه در پاچنار اصفهان هستيد تا انتها با ما همراه باشيد تا درباره امكانات و قيمت مسكن در اين محله بيشتر آشنا شويد.
خريد مسكن

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، محله پاچنار يكي از محله هاي خوب جنوبي شهر اصفهان براي خريد خانه محسوب مي شود كه از جنوب به محله «حسين‌آباد»، از شرق به «سيچان»، از شرق و شمال به محله ارمني‌نشين جلفا محدود مي‌شود.

در گذشته بخش زيادي از زمين‌هاي اين محله كشاورزي بود، اما سالهاست كه با توسعه ساخت و ساز، ساختمان‌ها جاي خود را به زمين هاي كشاورزي داده‌اند.

اگر بودجه محدودي براي خريد خانه در شهر اصفهان نداريد، اين محله با توجه به دسترسي و امكانات به نسبت مناسبي كه دارد گزينه خوبي براي شما خواهد بود.

خريد خانه در پاچنار اصفهان

در ادامه قيمت برخي از واحدهاي مسكوني در محله پاچنار را مشاهده مي‌كنيد، اما اگر قصد داريد قيمت فايل‌هاي مختلف در مناطق 1 تا 18 شهر اصفهان را بررسي كنيد مي توانيد به سايت ملكي دلتا مراجعه كنيد تا در كمترين زمان ممكن بهترين ملك دلخواه و ايده‌آل خود را پيدا كنيد.

  • 78 متري، دو خوابه، 5 سال ساخت، امكانات (انباري- پاركينگ) / قيمت: 2 ميليارد و 340 ميليون تومان
  • 112 متري، نوساز، دو خوابه، امكانات (پاركينگ – انباري – آسانسور) / قيمت: 5 ميليارد و 600 ميليون تومان
  • 300 متري، 30 سال ساخت، 5 خوابه، امكانات (پاركينگ – انباري) / قيمت: 18 ميليارد تومان
  • 132 متري، پنج سال ساخت، دو خوابه، امكانات (پاركينگ – انباري – آسانسور) / قيمت: 4 ميليارد و 700 ميليون تومان

گفتني است، اخيرا هلدينگ دلتا با راه اندازي كمپين «سلام اصفهان» در راستاي خدمات رساني مناسب و ايجاد بستري مطمئن و پربازده براي كاربران عزيز اصفهاني، اقدام به تبليغات محيطي گسترده در سطح شهر شده كه در راستاي آن تعداد ۴۷ بيلبورد در مناطق مختلف شهر اصفهان به نمايش درآمده است.

مطالعه بيشتر: مطلب «مظنه قيمت خريد خانه در منطقه 8 اصفهان» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۹:۳۸ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی