املاك دلتا
املاك دلتا
وزير راه و شهرسازي: در آغاز اجراي نهضت ملي مسكن، ساخت ۲ ميليون واحد مسكوني، آغاز خواهد شد و با اين رويكرد، موضوع به استان‌ها ابلاغ و سهم هر استان نسبت به جمعيت تعيين شده است.
كارگاه ساختمان سازي

به گزارش «مجله ملكي دلتا» و به نقل از رستم قاسمي، ايران را به كارگاه ساختمان سازي تبديل خواهيم كرد تا به اين شيوه تمامي صنايع كشور فعال شوند.

با توجه به اينكه ۷۰ درصد قيمت مسكن را عملا صنايع به خود اختصاص داده اند و ۳۰درصد حقوق و دستمزد و حقوق كارگري است، اين موضوع براي كشور مهم است.

وزارت راه و شهرسازي براي تامين مسكن براي تمامي متقاضيان واقعي متعهد شده ‌تا ۴ ميليون مسكن در ۴ سال دولت سيزدهم احداث كند كه با تصويب آن در مجلس و ابلاغ قانون توسط رييس جمهوري، كار آغاز شده است.

قاسمي گفت: تصميم گرفتيم تا ۲ ميليون واحد مسكوني را آغاز كنيم و با اين رويكرد، موضوع به استان‌ها ابلاغ و سهم هر استان نسبت به جمعيت تعيين شده است.

وي با يادآوري اينكه يكي از مولفه‌هاي مسكن، زمين است، گفت: زمين با اجاره ۹۹ ساله در اختيار مردم قرار مي‌گيرد. تسهيلات مسكن نيز تسهيلات مناسبي است.

راههاي تبديل كشور به كارگاه ساختمان سازي

عضو كابينه دولت سيزدهم اعلام كرد: وزارت راه و شهرسازي در خصوص مواد و مسالح در حال توافق با وزارت صنعت است تا بتواند پولي را كه در صندوق ملي مسكن است مواد و مصالح پيش‌خريد كند و با اينكار قيمت مواد و مصالح ثابت بماند تا قيمت تمام شده مسكن تا پايان ساخت افزايش نيابد.

وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر اينكه در استان سمنان زمين كافي براي احداث مسكن وجود دارد، گفت: در سمنان ۳ هزار واحد مسكن نهضت ملي مسكن عملا آغاز به كار مي‌كنند.

وي يادآور شد: با توجه به اينكه در استان سمنان شهرهايي براي تامين مسكن وجود دارد چندان به ايجاد شهر جديد نيازي نيست و در اين خصوص اقدامي نخواهد شد. زيرا ساخت شهرهاي جديد نيازمند هزينه است.

وي همچنين گفت: دولت سيزدهم با مشكلاتي دولت را تحويل گرفته است و بنا نداريم به گذشته فكر كنيم. چند موضوع مهم در دستور كار دولت قرار گرفت يكي مساله كروناست كه دراين خصوص طي دو ماه گذشته در خصوص واردكردن واكسن گام هاي مناسبي برداشته شد. همچنين موضوع معيشت مردم و جلوگيري از گران شدن كالا،دولت ستاد تنظيم بازار را فعال كرده است و هر هفته اين جلسه تشكيل مي‌شود.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «ساخت مسكن استيجاري براي شهروندان» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۱:۱۱ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی