املاك دلتا
املاك دلتا
رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه: در راستاي اجراي طرح مسكن ملي، بسياري از زمين‌هاي حاشيه شهرها با قابليت تبديل شدن به مسكن، به وزرات راه و شهرسازي تحويل خواهد شد.
سازمان اوقاف و امور خيريه

به گزارش «مجله ملكي دلتا» و به نقل از حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمهدي خاموشي، براي توسعه وقف و درآمدزايي بايد مقدماتي نسبت به بسياري از كارها فراهم شود، درخصوص پيشرفت كشور نيز ما بايد توليدكننده باشيم و سازمان اوقاف و امور خيريه در موضوع توليد نسبت به گذشته اقداماتي خوب را انجام داده و پيشرفت خوبي داشته است.

رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه افزود: ما مي‌گوييم ۵۰ درصد اجراي نيت عمل شود و مابقي براي حفظ العين و افزايش منافع خرج شود.

خاموشي افزود: تاريخ نشان مي دهد به موقوفات آن‌گونه كه بايد رسيدگي نشده است از اين رو ما رژيم اجاره داري را عوض كرديم و به سمت مشاركت رفتيم.

وي گفت: طي قراردادي با وزارت راه و شهرسازي مقرر گرديد در راستاي اجراي طرح مسكن ملي، بسياري از زمين‌هاي حاشيه شهرها با قابليت تبديل شدن به مسكن، به اين وزارت تحويل شود و الان در سه استان اين موضوع نهايي شده است و در چند روز آينده ۸۱۰۰ واحد كلنگ آن را در اراك زده خواهد شد.

رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه عنوان كرد: وقتي وقفي صورت مي‌گيرد، واقف بايد نسبت به موقوفه خود هزينه كند، حقوق ثبت آن و شناسه ملك را درست كند تا بعدا دچار مشكل نشود.

وي با بيان اينكه بايد تفكر واقف را حفظ كنيم و از موقوفات توليد ثروت داشته باشيم، گفت: براي اين منظور بايد رقبات براي منفعتي كه لايق و در شان آن موقوفه است، زير بار برود.

خاموشي افزود: ما در اوقاف با اتصال قطعات زنجيره‌ها مي‌توانيم افزايش درآمد را يك به ۲۰۰ كنيم، اين اتفاقات افتاده و خيلي خوب پيش مي‌‎رود.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «وضعيت بازار مسكن در منطقه 20 تهران» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۶:۱۲ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی