املاك دلتا
املاك دلتا
يكي از ويژگي‌هاي نهضت ملي مسكن، تسريع در انجام پروژه‌ها، كيفيت و استفاده از فناوري‌هاي نوين ساخت است
مشاركت كشور چين

به گزارش «مجله ملكي دلتا» به نقل از وزارت راه و شهرسازي، اين وزارت در نظر دارد ضمن استفاده حداكثري از ظرفيت سازندگان و انبوه‌سازان داخلي به منظور تحقق عرضه سالانه يك ميليون واحد مسكوني از ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري خارجي از جمله مشاركت كشور چين در اجراي نهضت ملي مسكن استفاده كند.

با ابلاغ قانون جهش توليد مسكن و يك ماه بعد از آن، وزارت راه و شهرسازي، سامانه ثمن (سامانه نهضت ملي مسكن) را به نشاني saman.mrud.ir به منظور نام‌نويسي متقاضيان واقعي مسكن راه‌اندازي كرد.

از ۲۸ مهرماه و همزمان با راه‌اندازي سامانه، متقاضيان واقعي مسكن اين امكان را يافتند تا با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل ۵ سال سكونت در شهر مورد تقاضا، فاقد مالكيت خصوصي و در نهايت عدم استفاده از امكانات دولت از اول انقلاب در حوزه مسكن نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

رستم قاسمي گفته است: ضرورت دارد صنعت ساختمان از نظر كيفيت، قيمت و سرعت در ساخت متحول شود. بايد از شيوه‌هاي نوين در ساخت بهره‌مند شويم زيرا بخشي از شيوه‌هاي سنتي زمانبر، فاقد كيفيت لازم و سرعتي است كه ملاك‌عمل در اجراي توليد مسكن است.

چندي پيش نيز محمود محمودزاده معاون مسكن و ساختمان اعلام كرد: در شهرهاي زير ۱۰۰ هزار نفر جمعيت سياست دولت اين است كه يك پلاك در اختيار دو و يا سه خانوار قرار بگيرد و خود آنها با نظارت مجريان ذي‌صلاح، اقدام به ساخت كنند.

مشاركت كشور چين در اجراي نهضت ملي مسكن

محمودزاده در خصوص مشاركت كشور چين در اجراي نهضت ملي مسكن ، اعلام كرده است: مذاكراتي كه با كشور چين و ساير كشورها انجام شده در حوزه ساخت نيست بلكه مذاكره با چيني‌ها به منظور ورود تكنولوژي‌هاي جديد ساخت است كه منطبق با معماري و هويتي كه در ايران وجود دارد تا بتوان سرعت، كيفيت و قيمت تمام شده را مديريت كرد.

بنا بر اعلام معاونت مسكن و ساختمان، يكي از ابزارهاي تحت‌اختيار وزارت راه و شهرسازي بر مبناي ماده ۱۴ قانون ساماندهي، جذب مشاركت و سرمايه‌گذاران خارجي در توليد انبوه مسكن است.

ابعاد و مشخصات استفاده از ظرفيت سرمايه‌گذاري خارجي در حوزه مسكن در مذاكرات در دست اقدام و با توجه به توان شركت‌هاي طرف مذاكره و همچنين تكنولويي قابل استفاده در ايران، مشخص مي‌شود.

گفتني است، مقرر است تا تمامي پروژه‌هاي نهضت ملي مسكن بيمه كيفيت شوند كه اين ويژگي منجر خواهد شد تا متقاضيان با اطمينان بيشتري در خصوص كيفيت‌هاي واحدهاي نهضت ملي مسكن نسبت به مشاركت در اجراي اين طرح ترغيب شوند.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «كمك سازمان اوقاف و امور خيريه در راستاي ساخت مسكن ملي» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۲۱:۱۵ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی