املاك دلتا
املاك دلتا
رستم قاسمي وزير راه و شهرسازي از ادامه مذاكره با شركت‌هاي چيني‌ براي ورود فناوري‌هاي نوين ساخت و ساز مسكن به كشور خبر داد.
رستم قاسمي

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، رستم قاسمي درباره مذاكره با شركت‌هاي خارجي براي ورود فناوري‌هاي نوين ساخت و ساز مسكن به كشور اظهار كرد:‌ در راستاي ورود فناوري‌هاي نوين مذاكره با چيني‌ها ادامه دارد.

وي افزود: نمايندگاني از شركت‌هاي چيني در كشور حضور دارند و در حال مذاكره با آنها هستيم.

وي تصريح كرد: البته قرار نيست كه چيني‌ها كارگر به ايران بياورند، يا مهندس يا مصالح ساختماني وارد كشور كنند.

وزير راه و شهرسازي تاكيد كرد: چيني‌ها فناوري‌هاي نوين ساخت و ساز را به ايران مي‌آورند.

رستم قاسمي وزير راه و شهرسازي هفته گذشته در همايش قير و آسفالت با بيان اين‌كه ساخت و ساز مسكن در ايران در لول (سطح) ۳ است، گفته بود: اين در حالي است كه ساخت و ساز در دنيا در سطح ۸ انجام مي شود.

ساخت و ساز مسكن

قيمت خارجي‌ها براي ساخت مسكن پايين‌ تر از سازندگاني ايراني است

در همين حال رستم قاسمي وزير راه و شهرسازي در ماموريتي ويژه به مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي دستور داد نسبت به كيفي‌سازي، سرعت در ساخت و همچنين مناسب‌سازي قيمت ساخت و ساز در كشور با همكاري شركت‌هاي دانش بنيان و استفاده از توانمندي‌ها و دانش آنها، اقدام كند.

وي با اشاره به اينكه صنعت ساختمان يك دانش است كه ضرورت دارد تا از نظر كيفيت، قيمت و سرعت در ساخت به روز و متحول شود، افزود: مذاكره شركت‌هاي خارجي با وزارت راه و شهرسازي در خصوص ساخت واحدهاي مسكوني با قيمت كمتر از شركت‌هاي ايراني، نشان‌دهنده دانش فني آنهاست كه بايد تلاش كنيم تا در همكاري با شركت‌هاي دانش‌بنيان توان خود را به آن سطح برسانيم.

وي با بيان اين‌كه در بخش مسكن قيمت‌ها با روش ساخت سنتي مناسب نخواهد بود، تصريح كرد: شركت‌هاي خارجي پيشنهاد ساخت و ساز با قيمت‌هاي پايين  تر از داخلي‌ها مي‌دهند. اما استفاده از توان داخلي در اولويت قرار دارد و اين نشان مي‌دهد كار علمي و فناوري در خصوص ساخت و ساز مسكن انجام نشده و اين يك ماموريت ويژه براي مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي است.

قاسمي تاكيد كرد: مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي بايد با انتشار فراخوان از شركت‌هاي دانش‌بنيان دعوت كند تا طرح‌هاي مناسب خود را در مورد ساختمان ارايه بدهند. مركز تحقيقات ماموريت دارد تا به سرعت در حوزه ساخت و ساز، تحول ايجاد كند و ايجاد تحول نيز از طريق شركت‌هاي دانش‌بنيان حاصل مي‌شود.

مطالعه بيشتر: مطلب «هزينه ساخت هر واحد مسكن دولتي چند؟» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۷:۴۳ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی