املاك دلتا
املاك دلتا

12هزار متقاضي در مسكن ملي كردستان پايش شد

مسكن ملي كردستان

به گزارش «مجله ملكي دلتا» و به نقل از مصطفي رضايي، معاون مسكن و بازآفريني شهري راه و شهرسازي كردستان، حدود مجموع 87 هزار و 239 واحد مسكوني سهم براي مسكن ملي كردستان پيش‌بيني شده است.

مصطفي رضايي اظهار كرد: ثبت‌نام براي طرح اقدام ملي مسكن در 3 نوبت انجام و تعداد 12هزار و 500 نفر متقاضي پايش شده و واجد شرايط وجود دارد.

در شهر سنندج نيز در مناطق مختلف اراضي لازم  مد نظر قرار گرفته و افراد به ترتيب و بر اساس زمان واريز وجه در پروژه‌هاي مختلف در حال جانمايي است

رضايي افزود: در خصوص طرح جهش توليد يا مسكن ملي كردستان نيز طبق توافقات انجام شده در دوره‌هاي زماني مختلف و براي شهرهاي مختلف با توجه به تامين زمين كه در هرشهر اتفاق خواهد افتاد سامانه ثمن به آدرس saman.mrud.ir باز شده و متقاضيان واجد شرايط مي‌توانند ثبت‌نام كنند.

در استان كردستان مطابق برنامه ريزي انجام شده و در گام اول در چهار شهر سقز، ديواندره، دهگلان و شهر جديد چناره، سامانه باز شده و ثبت نام متقاضيان در حال انجام است.

وي با اشاره به ثبت نام تعداد 2 هزار 500 خانوار در اين طرح گفت: اعلام نهايي متقاضيان در اين چهار شهر بعد از انجام بررسي مدارك و پايش‌هاي لازم انجام خواهد شد و در ساير شهرهاي استان نيز به تناسب توليد زمين و مستند به مصوبات شوراي مسكن استان در مورخ 10 مهرماه امسال در بازه زماني مختلف ثبت‌نام به عمل مي‌آيد

معاون مسكن و بازآفريني شهري راه وشهرسازي كردستان گفت: از مجموع واحدهاي در تعهد استان، بيش از يك‌هزار واحد باقيمانده است كه از اين تعداد 213 واحد خودمالك، 121 واحد در قالب تعاوني و 540 واحد نيز تفاهم نامه سه جانبه و 200 واحد نيز داراي مشكل حقوقي است.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «بازار مسكن پنت هاوس در تهران» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۶:۳۰ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی