املاك دلتا
املاك دلتا
وزير راه‌ و شهرسازي مي‌گويد كه در حالا حاضر قسمت قابل توجهي از سبد هزينه‌هاي خانوار صرف مسكن مي‌شود از همين رو وظيفه با تمام توان مشكل مردم را حل كنيم.
سهم مسكن در سبد هزينه‌

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، رستم قاسمي به سهم مسكن در سبد هزينه‌ خانوار اشاره كرد و گفت: وظيفه داريم اين موضوع را كه با معيشت مردم گره خورده است با همه توان خود حل كنيم.

او گفته است كه اين امر حتما محقق خواهد شد. به‌ ويژه اينكه تجربه آن در گذشته وجود دارد كه مي‌توانيم با اصلاح نواقض و معايب طرح‌هاي گذشته اين مشكل را برطرف كنيم.

لزوم بررسي و حل مشكلات مربوط به مسكن

وزير راه‌وشهرسازي با اشاره به آغاز جلسات سه‌روزه دولت از امروز براي تصميم‌گيري درباره بودجه، اظهار داشت: يك بخش از تبصره‌هاي مهم متعلق به وزارت راه‌وشهرسازي است. در اين جلسات موضوعات مختلف در حوزه مسكن همچون زمين، تغيير كاربري، الحاق و ساير موضوعات مرتبط مطرح و مسائل و مشكلات آن بررسي خواهد شد.

وي با اشاره به آمار و ارقام موجود، از تامين بخشي از زمين مورد نياز در كشور خبر داد و گفت: تقريبا زمين سهميه اول استان‌ها تامين شده است؛ در اين راستا جلسات متعددي براي ايجاد بانك زمين برگزار شده است و همكاري‌ها انجام شده تا به نتيجه كنوني دست پيدا كنيم.

سهم مسكن در سبد هزينه‌

وزير راه‌وشهرسازي در تكميل توضيح خود با اظهار اينكه برخي از استان‌ها در اين زمينه پيشرفت بسيار خوبي داشته‌اند و عمليات اجرايي فاز اول را شروع كرده‌اند، اظهار كرد: با‌اين‌حال هنوز در برخي از استان‌ها مشكلات جدي داريم كه بايد به‌سرعت براي رفع اين مشكلات تدبيري انديشيده شود.

قاسمي با بيان اينكه مسئول هستيم كه زمين مورد نياز براي ساخت ۴ ميليون مسكن را تامين كنيم، تاكيد كرد: هم‌اكنون بر اساس آمار، براي ساخت بيش از ۲ ميليون واحد مسكوني زمين در اختيار داريم.

بر اساس گفته وي، اين آمار در شهرها و استان‌هاي مختلف، متفاوت است. در برخي از استان‌ها و شهرها با وجود داشتن متقاضي، هنوز اقدامي نشده و در مقابل در برخي از شهرها و استان‌ها مشكل كمبود زمين وجود ندارد.

لزوم تصميم‌گيري درباره نحوه ساخت مسكن با تجربه مسكن مهر

قاسمي با بيان اينكه بحث زمين، ساخت و نحوه ساخت ممكن است در هر منطقه‌اي متفاوت باشد، تصريح كرد: بايد روي مسئله نحوه ساخت در قالب خودمالكان،‌ انبوه‌سازان و تعاوني‌ها گفت‌وگو و تصميم‌گيري شود. تجربه خوبي در مسكن مهر وجود دارد و اشكالاتي كه در دوره ساخت اين طرح وجود داشته است، مي‌تواند در دستور اصلاح قرار بگيرد و در نهايت بهترين روش انتخاب شود.

مطالعه بيشتر: «كاهش قيمت مسكن در مناطق جنوبي تهران» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۱:۳۱ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی