املاك دلتا
املاك دلتا
در حال‌ حاضر مناطقي از قبيل منطقه ۵ و ۲۲ تهران از جمله مناطق رو به‌ رشد و پيشرفت هستند و از جمله مناطقي به شمار مي‌روند كه مي‌توان بر روي رشد و افزايش قيمت و يا پيشرفت‌شان سرمايه‌گذاري كرد.
خريد مسكن در پرديس

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، يكي از دلايلي كه باعث مي‌شود اين ۲ منطقه از كلان‌شهر تهران، محل و موقعيت مناسبي براي سرمايه‌گذاري و دستيابي به سود بيشتر در آينده به شمار روند اين است كه منطقه ۵ و ۲۲ اين كلان‌شهر، جاي كافي و مناسب براي ساخت‌ و ساز دارند.

وجود جمعيت بسيار زياد در مناطق مختلف شهر تهران و تكميل ظرفيت و گنجايش اين مناطق، باعث شده‌ تا در حال حاضر، بسياري از افراد به سمت حومه شهر تهران حركت كنند. از طرف ديگر افرادي كه قصد خريد مسكن با قيمت مناسب دارند و يا تمايل دارند به سرمايه‌گذاري در بازار مسكن دست بزنند لازم است به فاكتور پيشرفت و رو به‌ رشد بودن منطقه مورد نظرشان توجه كافي داشته باشند. چراكه توجه به اين عامل مي‌تواند آينده مناسبي را پيش روي اين افراد قرار دهد.

شهر پرديس

سرعت رشد اين منطقه، باعث شده تا بسياري از افراد به اين منطقه از كلان‌شهر تهران مهاجرت كنند و شهر جديد پرديس به وجود آيد.

شهر پرديس يكي از پرطرف‌دارترين و مناسب‌ترين شهرك‌ها در كلان‌شهر تهران به شمار مي‌رود.

سرمايه گذاري در مسكن

از نظر برخي از افراد اين منطقه خارج از تهران است. بنابراين رفت‌ و آمد به آن دشوار است. اما لازم به ذكر است كه با وجود اين‌كه اين شهرك ۱۷ كيلومتر با تهران فاصله دارد، اما از جمله مناطقي است كه رو به پيشرفت دارد و امكان افزايش يافتن قيمت مسكن در آن در آينده بالا است.

منطقه پرديس تاريخچه زيادي ندارد اما مسير آن براي رشد و ترقي در آينده بسيار هموار است. به‌ طور كلي مي‌توان گفت بسياري از مناطقي كه در حال حاضر به رشد و پيشرفت دست يافته‌اند در ابتدا از نظر بسياري از افراد، بياباني و يا غيرقابل سكونت محسوب مي‌شدند.

براي سرمايه گذاري حتما بايد به خارج تهران برويم؟

با توجه به توضيحات فوق براي سرمايه‌گذاري بايد ديد كه آيا منطقه‌اي با مشخصاتي كه توضيح داده شد جزو مناطق ۲۲ گانه تهران وجود دارد ؟ بله. منطقه ۲۲ و سپس منطقه ۵ تهران، اين ۲ البته با اختلاف زياد با يكديگر رتبه‌دار بيشترين ساخت و ساز در بين مناطق ۲۲ گانه تهران دارا هستند.

منطقه ۲۲ تهران

اين منطقه با توجه به وسعت و امكانات جديد يكي از گزينه‌هاي داخل تهران براي سرمايه‌گذاري است. اين منطقه بر خلاف مناطق ديگر تهران داراي برج‌هاي ۵۰ طبقه نيز است و ساخت و ساز محدود به ساختمان‌هاي ۵ يا ۷ طبقه نمي‌باشد و از اين رو يكي از مناطق مدرن در ايران به شمار مي‌رود.

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۸:۴۳ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی