املاك دلتا
املاك دلتا
عضو كميسيون عمران مجلس گفت: زمين‌هايي كه دولت در طرح اقدام ملي مسكن به سازندگان واگذار مي‌كنند، غالباً زمين‌هاي رهاشده در حاشيه شهرها هستند.
طرح اقدام ملي مسكن

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، رحمت‌اله فيروزي پوربادي اعلام كرد، حمايت از بخش مسكن و ساخت مسكن ارزان و به كمك به خانه‌دار شدن مستأجران از اولويت‌هاي اصلي دولت مردمي رئيسي است.

وي ادامه داد: تمام هم و غم اين دولت حل مشكل مسكن دهك‌هاي متوسط و ضعيف جامعه است؛ بنابراين در اين راستا تلاش مي‌كند تا هزينه ساخت مسكن را به طرز قابل توجهي كاهش و مشاركت عمومي را در طرح اقدام ملي مسكن افزايش دهد.

نهضت ساخت مسكن بايد فراگير شود

وي طرح اقدام ملي مسكن را در شرايط كنوني مهم و ضروري ارزيابي كرد و گفت: در دولت قبل اين نهضت كم‌رنگ شد و به همين دليل با كاهش عرضه و عدم تناسب عرضه و تقاضا مواجه بوديم.

فيروزي گفت: دولت بايد در نهضت ساخت مسكن تمام اقشار مختلف جامعه را مشاركت دهد و بدين منظور دولت سيزدهم با واگذاري زمين‌هاي رايگان و اجبار بانك‌ها به پرداخت تسهيلات درصدد فراگير كردن چنين نهضتي است.

طرح اقدام ملي مسكن

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر ظرفيت نظام بانكي كشور در كمك به ساخت نهضت مسكن خاطرنشان كرد: بانك‌هاي كشور از ظرفيت فوق‌العاده‌اي در اعطاي تسهيلات بانكي با هدف تسريع در روند ساخت مسكن در كشور برخوردارند، اما فعلاً آن چيزي كه از بانك‌ها مشاهده شده خيلي مطلوب نيست و با ايده‌آل‌ها فاصله زيادي دارد.

به عبارت ديگر بانك‌‎ها نتوانستند انتظارات عموم مردم و انتظار دولت را در حوزه ساخت مسكن برآورده كنند و دليل اين موضوع هم به بنگاه‌دار بودن بانك‌هاي كشور بازمي‌گردد. متأسفانه بانك‌ها بيش از اينكه نگاه ملي به موضوعات داشته باشند، سود و زيانشان را مدنظر قرار داده و كاسب‌كارانه به موضوعات نگاه مي‌اندازند.

فيروزي پوربادي معتقد است: دولت بدون حمايت بانك‌ها نمي‌تواند اهداف و برنامه‌هاي خود را در حوزه فراگير شدن نهضت مسكن به‌طور دقيق پيش ببرد.

مطالعه بيشتر: مطلب «توقف معاملات مسكن در جنوب شهر» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۶:۵۲ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی