املاك دلتا
املاك دلتا
قيمت پيشنهادي فروش آپارتمان‌هاي مسكوني نوساز اين روزها توسط فروشنده‌ها بالاتر از قيمت واقعي پيشنهاد مي‌شود.
فروش مسكن نوساز

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، در شرايط فعلي بازار مسكن، قيمت‌هاي اعلامي به سه دسته قرمز، سفيد و سبز تقسيم مي‌ شوند كه در ادامه به بررسي آن خواهيم پرداخت.

بررسي‌ها نشان مي‌دهد، تعداد فايل‌هايي كه قيمت پيشنهادي فروش آنها پايين‌تر از قيمت قطعي در آخرين معاملات انجام‌شده در آن محدوده است يا فايل‌هايي كه قيمت‌هاي تندتري از آخرين قيمت‌هاي قطعي در معاملات دارند، بيشتر است.

در اين سامانه‌ها فايل‌هايي با قيمت پيشنهادي فروش نزديك به قيمت قطعي ثبت‌شده در آخرين معاملات مسكن يك محله با رنگ سفيد نشان داده مي‌شوند و رنگ سبز مربوط به فايل‌هاي قيمت ‌مناسب است.

رنگ قرمز نيز گوياي اين واقعيت است كه مالك، قيمت پيشنهادي فروش ملك خود را بالاتر از آخرين قيمت معاملات اعلام كرده است و به افزايش قيمت تمايل دارد.

آپارتمان‌ هاي مسكوني نوساز

بررسي آپارتمان‌هاي نوساز و تازه‌ساز بازار مسكن نشان مي‌دهد كه قيمت سبز در فايل‌هاي موجود بسيار كم است و عموما قيمت‌ها با رنگ سفيد و قرمز مشخص شده‌اند.

سهم اندك آپارتمان‌ هاي مسكوني نوساز در معاملات مسكن

به نظر مي‌رسد، مالكان واحدهاي نوساز، به‌خصوص آن دسته از سازندگاني كه برخي از واحدهاي كليدنخورده خود را به صورت «تك‌فروشي» به بازار مسكن عرضه كرده‌اند، تمايل دارند اين واحدها را به بالاترين قيمت ممكن بفروشند، به همين دليل با وجود اينكه در ماه‌هاي اخير خبري از تلاطم قيمتي در بازار مسكن نبوده، آنها در اعلام قيمت پيشنهادي فروش خود به نحوي عمل كرده‌اند كه در صورت امكان بتوانند واحدهاي تكميل‌شده را با قيمتي بالاتر از قيمت آخرين خانه‌هاي نوساز فروخته‌شده در همان منطقه، به فروش برسانند.

با توجه به اينكه نوسازها در معاملات ماهانه مسكن در ميانه پاييز ۱۴۰۰، ركورد «پايين‌ترين سهم» طي تمام سال‌هاي اخير را كه آمار معاملات به تفكيك سن بنا وجود دارد ثبت كرده‌اند، مشخص است كه بازار به قيمت‌هاي تند، حتي اگر پاي واحد نوساز كليدنخورده در ميان باشد، اقبال چنداني نشان نمي‌دهد.

سهم واحدهاي نوساز از كل معاملات ماهانه مسكن نسبت به سال ۹۶ كه بازار مسكن در فاز پيش‌رونق قرار داشت، بيش از ۲۰واحد ‌درصد كاهش يافته است و به اين ترتيب در يكي، دو ماه اخير حدود ۳۲ تا ۳۳‌درصد خانه‌هاي فروخته‌شده در هر ماه، نوساز تا پنج‌ سال ساخت بوده‌اند.

مطالعه بيشتر: مطلب «فقط 10 درصد مردم موفق به اخذ وام مسكن شدند» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۸:۱۵ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی