املاك دلتا
املاك دلتا
رشد توان تقاضاي واقعي اولين نشانه‌هاي خود را به شكل افزايش معاملات و رشد قيمت در مناطق جنوبي پايتخت نشان مي‌دهد كه از هشت ماه گذشته تا كنون تغيير معناداري در اين مناطق ايجاد نشده است.
قيمت خانه در چهار منطقه

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، قيمت خانه در چهار منطقه از شهر تهران كه پايين‌ترين متوسط قيمت را به خود اختصاص مي‌دهند با افت ۴ تا ۶ درصدي قيمت مواجه شد.

آبان ماه امسال مناطق ۱۶ تا ۱۹ با افت قيمت به ميزان چهار تا شش درصد در مقايسه با مهرماه مواجه شدند و متوسط قيمت در منطقه ۲۰ نسبت به اولين ماه پاييز ۴.۴ درصد بالا رفت.

بازار مسكن در جنوب شهر تهران در ركود و ثبات قيمتي به سر مي‌برد. تحولات بازار ملك در مناطق جنوبي تهران و محله‌هاي هدف اقشار متوسط و پايين، به نوعي نمايانگر تغييرات وضعيت در بخش مصرفي بازار است. در واقع رشد توان تقاضاي واقعي اولين نشانه‌هاي خود را به شكل افزايش معاملات و رشد قيمت در مناطق جنوبي پايتخت نشان مي‌دهد كه از هشت ماه گذشته تا كنون تغيير معناداري در اين مناطق ايجاد نشده است.

قيمت خانه در مناطق ارزان تهران

قيمت خانه در مناطق ارزان تهران

پنج منطقه شهر تهران شامل مناطق ۱۶ تا ۲۰ از نظر قيمتي تقريبا در يك سطح قرار دارند و معمولا منطقه ۱۸ رتبه پايين‌ترين متوسط قيمت را در بين مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به خود اختصاص مي‌دهد.

نرخها در منطقه ۱۶ بالغ بر ۶.۱ درصد كاهش يافته و از متوسط ۱۷.۷ ميليون تومان در هر متر مربع به ۱۶.۶ ميليون تومان رسيده است. در منطقه ۱۷ ميانگين قيمت از متري ۱۶.۸ ميليون تومان به ۱۶.۲ ميليون تومان رسيده كه كاهش ۳.۶ درصدي را نشان مي‌دهد.

متوسط نرخ هر متر خانه در منطقه ۱۸ بالغ بر ۴ درصد كاهش پيدا كرد و در منطقه ۱۹ نيز ميانگين قيمت در مهرماه ۱۸.۲ ميليون تومان بود كه در  آبان ماه به ۱۷.۳ ميليون تومان رسيد و افت ۵ درصد را نشان داد.

در منطقه ۲۰ اما شاهد افزايش ۴.۴ درصد قيمت بوديم كه متوسط نرخ هر متر خانه از ۱۵.۸ ميليون تومان در مهرماه به ۱۶.۵ ميليون تومان در آبان ماه رسيد.

آبان ماه امسال منطقه يك با افزايش ۳۲ درصد نسبت به آبان سال گذشته بالاترين ميزان رشد ساليانه قيمت در بين مناطق ۲۲ گانه شهر تهران را به خود اختصاص داد.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «حباب قيمت در آپارتمان هاي لوكس» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۹:۴۹ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی