املاك دلتا
املاك دلتا
عضو مجمع تشخيص مصلت نظام معتقد است كه براي ساخت مسكن مجردها مي‌توان از كشوري مانند ژاپن الگوبرداري كرد.
ساخت مسكن مجردها

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، علي‌ آقامحمدي مي‌گويد كه بايد روح زندگي را به محلات داراي بافت فرسوده بازگردانيم و مي‌افزايد: انجام اين كار در شمال شهر تهران غيرممكن است زيرا شمال شهر مرده است و ساختار آن انفرادي است.

بر اساس گفته وي، اما در محلات بافت فرسوده روح جمعي حاكم است و مي‌توان اين كار را انجام داد. لازمه آن اين است كه به شرايط، نوع فرهنگ و اقوام ساكن در محلات توجه كرد حتي در جزييات هم بايد به اين موارد پرداخت.

وي ادامه داد: بايد تفاوت فرهنگي در همه چيز حتي در رنگ ساختمان‌ها لحاظ شود در واقع نبايد توليد انبوه به شكل يكنواخت را ادامه دهيم بلكه بايد توليد انبوه متناسب با نوع فرهنگ و قوميت مردم محله شكل گيرد.

آقامحمدي به داشتن «هويت» در محلات تاكيد كرد و گفت: اكنون محلات پهنه‌بندي شده‌اند و ممكن است اين پهنه‌بندي بر اساس هويت محلات شكل نگرفته باشد.

ساخت مسكن مجردها

عضو مجمع تشخيص مصلت نظام با اشاره به ساخت مسكن براي جوانان اظهار كرد: مي‌توان جوانان را كانديد اول مسكن كنيم و «سازمان داوطلبان زندگي آينده» را تشكيل دهيم، بايد كاري كنيم تا جوان بدون خانه در كشور وجود نداشته باشد.

او به اعطاي سند مالكيت مشروط به ساكنان سكونتگاه‌هاي غيررسمي اشاره كرد و گفت: در اين خصوص بايد از كاداستر استفاده كنيم و در اين راه از مجلس و شهرداري‌ها نيز كمك بگيريم . از سوي ديگر تجميع ريزدانه‌ها نياز به يك سيستم حقوقي محكم دارد تا مردم مطمئن شوند در موعد مقرر به آنچه به آن‌ها وعده داده شده است، مي‌رسند.

آقامحمدي با اشاره به بازآفريني شهري 2020 محله گفت: بايد طرح اين محلات را مشخص كرده و آن‌ها را دسته بندي كنيم  و در هر محله يك پروژه به عنوان پايلوت آغاز به كار كند. همان طور كه عنوان كردم بايد بازآفريني با توجه به شرايط فرهنگي آن محله انجام شود.

وي  با بيان اين كه متولي نوسازي و بهسازي 2020 محله مشخص شده است، اظهار كرد: كار نوسازي 205 محله توسط وزارت كشور،318  محله كميته امداد،220 محله توسط ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره)، 215 محله توسط هلال احمر، 922 محله توسط سازمان بهزيستي، 160 محله توسط شهرداري‌ها و 65 محله توسط سازمان اوقاف و 50 محله توسط آستان قدس رضوي عملياتي خواهد شد.

مطالعه بيشتر: مطلب «نگاهي به قيمت مسكن در برخي از محله‌هاي منطقه 6» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۲:۳۱ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی