املاك دلتا
املاك دلتا
وزير راه و شهرسازي مي‌گويد كه قرار است فناوري‌‌هاي نوين در راستاي ارزان‌سازي ساخت مسكن وارد كشور شود.
فناوري هاي نوين ساخت مسكن

به گزارش «مجله ملكي دلتا» به نقل از تسنيم، رستم قاسمي وزير راه و شهرسازي مي‌گويد: هدف وزارت راه و شهرسازي از مذاكره با شركت‌هاي خارجي فقط ورود فناوري‌هاي نوين ساخت‌ و ساز مسكن است؛ چرا كه ما به‌دنبال ارزان‌سازي مسكن هستيم.

قاسمي تاكيد كرد كه قرار نيست هيچ كارگر، مهندس و مصالح ساختماني چيني وارد كشور شود.

وزير راه و شهرسازي ديروز نيز با انتقاد شديد از عملكرد مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي و با تأكيد بر اينكه «بايد به‌سمت سيستم‌هاي نوين در بخش حمل‌ونقل و مسكن حركت كنيم»، گفته بود: در بخش ساخت‌ و ساز مسكن كيفيت خوبي نداريم.

او ابراز كرده كه مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي 27 هكتار زمين در بهترين منطقه تهران را در اختيار دارد، اين مركز امكانات پژوهشي خوبي دارد اما با اين حال كيفيت ساخت‌وساز مسكن در كشور بسيار بد است.

قاسمي توضيح داد: امروز عمر ساختمان‌هاي كشور 15 تا 20 سال است و ما در بحث صنعتي‌سازي مسكن مسير دو و سه را هم طي نكرديم اما دنيا از مسير هشت عبور كرده است.

فناوري هاي نوين ساخت مسكن

وي با يادآوري به‌خاطر مسئوليتم در وزارت نفت به كشورهاي بزرگي از شرق و غرب دنيا سفر كرده‌ام، گفت: در حوزه استفاده از فناوري‌هاي نوين مسكن عقب‌ماندگي زيادي داريم با اينكه هنوز جزئيات ورود فناوري را اعلام نكرده‌ايم برخي مي‌گويند: «وزارت راه مي‌خواهد چيني‌ها را براي ساخت‌وساز مسكن به ايران بياورد، ما فقط مي‌خواهيم فناوري صنعتي‌سازي را به كشور وارد كنيم و قرار نيست هيچ نيروي كار خارجي (چيني) يا كشور ديگري وارد ايران شود

وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه زمان ساخت مسكن در كشور حداقل دو سال است، گفت: اين در حالي است كه در دنيا ساختمان‌هاي 12طبقه را در شش ماه مي‌سازند.

مطالعه بيشتر: مطلب «دولت توانايي ساخت وساز مسكن ندارد» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

وب سايت ملكي دلتا، اولين سايت تخصصي ملكي در ايران
خريد، فروش و اجاره هر نوع ملك در تهران، اصفهان و ساير شهرهاي ايران

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۲ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۱:۲۶ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی