املاك دلتا
املاك دلتا
بررسي فعلي بازار مسكن نشان مي‌دهد كه تعداد فروشنده‌هاي مسكن از تعداد خريداران پيشي گرفته از همين رو خريداران مسكن دست برتر در معاملات ملكي دارند.
خريداران مسكن

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، آنطور كه واسطه‌هاي ملكي مي‌گويند تعداد خريداران حاضر در بازار و متقاضيان در حال جست‌وجو نيز در روزهاي اخير افزايش جزئي داشته است.

بررسي ها نشان ميدهد كه تعداد فروشنده هاي مسكن به مراتب بيشتر از خريداران است و به همين خاطر اكنون در بازار، دست برتر در معاملات به لحاظ قدرت چانه‌زني در اختيار خريداران است.

با شروع زمستان همچنان روند افزايش فايل‌‌هاي فروش مسكن ادامه دارد و به نظر مي‌‌رسد بازار مسكن با وجود ركود سنگين در حال آماده شدن براي ورود به شرايط ويژه «شب عيد» است.

بازار مسكن به شكل سنتي هر سال در ماه‌هاي بهمن و اسفند رونق نسبي را تجربه مي‌كند و تعداد معاملات ماهانه نسبت به ماه‌هاي پيش از آن افزايش پيدا مي‌كند.

تنظيم قراردادهاي معاملات مسكن

روند ركودي مسكن از فروردين تا آذرماه 1400

امسال نيز با توجه به توالي ركود در همه ماه‌هاي سپري شده از فروردين تا آذر، شرايط كلي بازار مسكن ركودي بوده است اما احتمال افزايش فروشنده‌ها مي‌تواند تا حدي روي ميزان تقاضاي خريد مسكن در ماه‌هاي پيش رو اثر بگذارد و موجب شود بازار مسكن شب عيد همچون هر سال اندكي گرم‌‌تر از ماه‌هاي قبل از آن سپري شود.

فروشنده ها به دنبال خريداران مسكن

واسطه‌هاي ملكي مي‌گويند تعداد خريداران حاضر در بازار و متقاضيان در حال جست‌وجو نيز در روزهاي اخير افزايش جزئي داشته اما اين فروشنده‌ها هستند كه تعدادشان به مراتب بيشتر از خريداران است و به همين خاطر اكنون در بازار، دست برتر در معاملات به لحاظ قدرت چانه‌زني در اختيار خريداران است.

داده‌هاي دريافت شده از بازارهاي نيازمندي‌‌هاي آنلاين معتبر نيز حاكي از افزايش بيش از 10 درصدي فايل‌‌هاي فروش در آذر ماه نسبت به آبان است و دامنه انتخاب متقاضيان مسكن در روزهاي ركودي قدري بهبود پيدا كرده است.

مطالعه بيشتر: مطلب «بازار مسكن شهر تهران در جست و جوي فايل‌هاي زير قيمت» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

وب سايت ملكي دلتا، اولين سايت تخصصي ملكي در ايران
خريد، فروش و اجاره هر نوع ملك در تهران، اصفهان و ساير شهرهاي ايران

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۴ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۲:۱۶ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی