املاك دلتا
املاك دلتا
بازار مسكن روز به روز دچار نوسانات شديد شده و با چنين وضعيتي هيچكس از آن در امان نيست.
قيمت اجاره خانه

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، نوسانات شديد قيمت، علاوه بر خريد ملك بر قيمت اجاره خانه نيز تاثيرات زيادي داشته و بسته به موقعيت و شرايط محلات در شهر، شاهد اختلاف قيمت در مناطق مختلف هستيم.

قيمت اجاره خانه در شهرهاي پر جمعيتي مثل تهران گاها مي‌تواند به يك سرگرداني و دغدغه بزرگ براي ساكنانش تبديل شود و اختلاف اجاره خانه در مناطق گوناگون آن بيش از هر شهر ديگري به چشم مي‌آيد.

قبل از هر چيز بايد بدانيد كه اجاره خانه در مناطق مختلف تهران شما را با محدوده قيمت‌هاي بسيار متفاوتي مواجه مي‌كند.

عواملي چون فرهنگ ساكنين يك منطقه، امكانات واقع شده در آن، نوساز يا قديمي بودن بافت منطقه و بسياري ديگر از دلايل مشابه باعث اين تفاوت قيمت در زمينه اجاره خانه در تهران مي‌شود.

بررسي قيمت اجاره خانه در مناطق تهران

بررسي قيمت اجاره خانه در مناطق تهران

اجاره خانه‌هايي كه در محدوده شمال تهران واقع شده‌اند، به مراتب گرانتر از املاك قابل اجاره در شرق تهران است. محلاتي چون اقدسيه، نياوران، باغ فردوس، فرشته و… براي كساني مناسب هستند كه خواهان سكونت و زندگي در محله‌اي شيك و لوكس مي‌باشند.

اگر به دنبال زندگي در محله‌اي هستيد كه نزديك به مراكز اداري، تجاري، تفريحي و علمي مانند دانشگاه باشند، بهتر است از املاكي كه در وليعصر، پاسداران، شهرك اكباتان، آرژانتين، جردن، كريم خان و… براي اجاره گذاشته شده‌اند، بازديد نماييد.

حال اگر به دنبال اجاره خانه با قيمت معقول و مناسب‌تر هستيد، مي‌توانيد خانه‌هاي شرق و جنوب تهران را بررسي نماييد.

بافت خانه‌ها در اين مناطق قديمي بوده و ديگر خبري از خانه‌هاي لوكس و لاكچري نوساز در آنها نيست. از اين رو طبيعتا قيمت اجاره و حتي خريد خانه در اين مناطق كاهش يافته و در مقابل توان افراد براي راحتتر پيدا كردن مسكن افزايش مي‌يابد.

ثانيا ترافيك، آلودگي، جمعيت بالا و كمتر بودن امكانات در مقايسه با شمال و غرب تهران از جمله ديگر دلايلي هستند كه اجاره خانه را براي افراد در اين مناطق ساده‌تر مي‌كند.

به طور كل مناطق 15 تا 20 تهران محله‌هايي هستند كه در جنوب و جنوب شرقي شهر واقع شده و با كمي جستجو در آنها به سادگي مي‌توانيد ملكي ارزان و مناسب را معامله كنيد.

پيشنهاد اجاره: چنانچه قصد اجاره خانه در تهران را داريد، به شما پيشنهاد مي‌دهيم كه از سايت ملكي دلتا استفاده كنيد چرا كه امروزه با توجه به مشغله‌هاي مختلف روزانه ديگر وقت صرف كردن براي تحقيقات محلي، پيگيري‌هاي مدام براي آگاهي از قيمت‌هاي روز بازار مسكن و بطور كل از اين بنگاه به آن بنگاه رفتن كار سخت و طاقت فرسايي به نظر مي‌رسد.

وب سايت ملكي دلتا، اولين سايت تخصصي ملكي در ايران
خريد، فروش و اجاره هر نوع ملك در تهران، اصفهان و ساير شهرهاي ايران

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۵ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۸:۰۲ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی