املاك دلتا
املاك دلتا
حدود ۳۸‌‌درصد از كل خانوارها، مستاجرهاي بازار مسكن هستند. از اين تعداد هم حداقل ۴۰‌‌درصد يعني حدود ۳‌‌ميليون و ۸۰۰‌‌هزار مستاجر در كشور، در گروه مستاجرهاي كم‌‌درآمد و نيازمند به حمايت قرار دارند.
وام اجاره

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، روند پرداخت وام اجاره مسكن كه از سال گذشته و با هدف حمايت از مستاجران به عنوان يكي از اقشار آسيب‌‌پذير در برابر كرونا، از سوي دولت مصوب شد، در حالي متوقف شده است كه آمارها نشان مي‌دهد تنها ۲۵۰ هزار خانوار مستاجر از اين تسهيلات بهره‌‌مند شده‌‌اند.

البته از تعداد كل مستاجرها تنها ۲۵۰ هزار نفر يعني چيزي معادل ۵/ ۶ درصد از خانوارهاي مستاجر نيازمند وام اجاره و موفق به دريافت اين تسهيلات شده‌‌اند.

بر اساس اعلام معاونت مسكن و ساختمان وزارت راه وشهرسازي امكان ثبت نام براي تسهيلات وديعه مسكن در سال جاري سلب شده و به نظر مي‌رسد در سال آينده هم اين تسهيلات پرداخت نشود.

در حالي كه پيش از اين برخي پيش‌بيني‌‌ها از تمديد نام‌نويسي در سامانه تسهيلات وديعه مسكن حكايت داشت، اما نهايتا معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي از بسته بودن سامانه مذكور و عدم تمديد ثبت نام خبر داد.

بانك مركزي اعلام كرد تاكنون تعداد افراد واجد شرايط كه پرونده آنها از وزارت راه و شهرسازي به بانك‌هاي عامل ارسال شده، از سقف ۱۲ هزار ميليارد تومان هم فراتر رفته است.

اين در حالي است كه مجموع رقم تسهيلات براي مستاجراني كه وام را دريافت كرده‌‌اند به علاوه واجدان شرايطي كه در ليست انتظار هستند، به معادل ۲۲ هزار ميليارد تومان مي‌‌رسد.

بر اساس اعلام بانك مركزي، از ۱۰ هزار ميليارد تومان در نظر گرفته شده به عنوان سقف پرداخت تسهيلات وديعه مسكن در سال ۱۴۰۰ تاكنون مبلغ ۷ هزار و ۳۰۰ ميليارد تومان به ۱۹۰ هزار نفر پرداخت شده است.همچنين حدود ۶۰ هزار نفر به مبلغ ۲ هزار و ۳۰۰ ميليارد تومان نيز در بانك‌ها پذيرش شده و در مرحله اخذ اين تسهيلات هستند.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «براي خريد وام مسكن چه بايد كرد؟» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۶ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۴:۵۴ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی