املاك دلتا
املاك دلتا
تسهيلاتي كه در قالب نهضت ملي مسكن به خودمالكان پرداخت مي‌شود نيازي به خريد اوراق يا سپرده گذاري ندارد.
تسهيلات خودمالكي

به گزارش «مجله ملكي دلتا» و به نقل از محمود محمودزاده – معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي، تسهيلات خودمالكي ساخت مسكن به شكل مرحله‌اي و متناسب با پيشرفت فيزيكي به متقاضيان در تمامي شهرها پرداخت مي‌شود.

محمود محمودزاده افزود: هركسي با هر تعدادي كه در پروانه‌اش درج شده امكان ثبت‌نام و اخذ تسهيلات خودمالكي را دارد.

معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي اعلام كرد: بر اساس سقف تعيين‌شده كه در تهران ۴۵۰ ميليون تومان، مراكز استان‌هاي بيش از يك ميليون نفر جمعيت ۴۰۰ ميليون تومان، مراكز استان‌ها ۳۵۰ ميليون تومان و ساير شهرها ۳۰۰ ميليون تومان است مي‌توانند از اين تسهيلات استفاده كنند. همچنين متقاضيان در روستاها تا ۲۵۰ ميليون تومان امكان استفاده از تسهيلات خودمالكي را دارند.

به گفته محمودزاده متقاضيان مي‌توانند در سامانه نهضت ملي مسكن از طريق بانك عامل و يا نهادهاي ديگري كه در حوزه مسكن فعاليت مي‌كنند، ثبت‌نام كنند.

هم اكنون براي خودمالكاني كه در سايت نهضت ملي مسكن ثبت‌نام مي‌كنند اين امكان فراهم شده است تا در هنگام ثبت‌نام مدارك خود را بارگذاري و با انتخاب بانك به شعب معرفي مي‌شوند و نسبت به تكميل اطلاعات در شعب بانك اقدام مي‌كنند. البته اين تسهيلات در چهارمرحله و توسط بانك عامل به خودمالكان پرداخت مي‌شود.

مهم‌ترين مداركي كه لازم است اسناد مالكيت و پروانه ساختمان است كه بر اساس آن تسهيلات بانكي به اين دسته از خودمالكان پرداخت مي‌شود.

يادآور مي‌شود جزئيات پرداخت تسهيلات در ۴ مرحله بدين شرح است: در مرحله پي‌كني و فونداسيون ۱۰ درصد، مرحله اسكلت و سقف ۴۰ درصد، سفت‌كاري ۲۵ درصد و مرحله نازك كاري نيز ۲۵ درصد تسهيلات به متقاضيان پرداخت مي‌شود.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «توليدكنندگان فولاد يار رسان طرح نهضت ملي مسكن شدند» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

وب سايت ملكي دلتا، اولين سايت تخصصي ملكي در ايران
خريد، فروش و اجاره هر نوع ملك در تهران، اصفهان و ساير شهرهاي ايران

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۱۲ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۰:۳۵ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی