املاك دلتا
املاك دلتا
بازار مسكن در روزهاي اخير هم با افزايش عرضه و هم با افزايش تقاضاي خريد موثر روبه‌رو شده است.
معاملات ماهانه مسكن

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، معاملات ماهانه مسكن در آذرماه سالجاري افزايش پيدا كرده به نحوي كه خود را به مرز ۱۰ هزار فقره نزديك شد. همين امر انگيزه فروشنده‌ها را براي حضور پررنگ در بازار مسكن افزايش داده است. اما اين در شرايطي است كه اغلب خريداران مسكن خود به نوعي فروشنده بوده و قصد تبديل به احسن دارند.

بازار مسكن در روزهاي اخير هم با افزايش عرضه و هم با افزايش تقاضاي خريد روبه‌رو شده است و متقاضيان مسكن براي خريد مطلوب دست به جست‌وجوي ميداني زده‌‌اند و اغلب با هماهنگي واسطه‌ها در يك روز چند قرار بازديد تنظيم مي‌كنند.

در روزهاي اخير و در جريان معاملات ماهانه مسكن، مراجعه به واسطه‌هاي ملكي براي خريد آپارتمان افزايش يافته و اين افزايش در محله‌هاي مياني شهر به مراتب محسوس‌‌تر از محله‌هاي لوكس بوده است.

از سوي ديگر تعداد خانه اولي‌‌هاي حاضر در بازار مسكن كه به واسطه‌‌ وام ۴۰۰ ميليوني اوراق قصد خانه‌‌دار شدن دارند بسيار اندك است و در مقابل اغلب خريداران خود به نوعي فروشنده بوده و قصد تبديل به احسن دارند.

 به همان نسبت كه فايل‌‌هاي فروش در بازار افزايش مي‌‌يابد، تقاضاي خريد نيز افزايش پيدا كند.

به نظر مي‌‌رسد در آستانه فرارسيدن ايام شب عيد، دماي معاملات مسكن نيز به تدريج در حال افزايش است و اين افزايش بيش از هر چيز مديون حضور پررنگ متقاضيان تبديل به احسن در بازار مسكن است.

برخي با اين تصور كه مي‌توانند در بازه حدود دو ماهه، خريدهاي ملكي خود را با قيمت بالاتر به مصرف‌‌كنندگان بفروشند و به اين ترتيب از نوسان احتمالي قيمت مسكن كسب سود كنند نيز وارد بازار شده‌‌اند.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «10 سال زمان، براي احياي بافت‌هاي فرسوده تهران» از مجله ملكي دلتا بخوانيد.

 

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۲۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۸:۵۵ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی