املاك دلتا
املاك دلتا
بر اساس تصميم عجيب دولت تركيه، ايراني‌ها تنها با اين شرط امكان فروش املاك خود در اين كشور را دارند كه خانه هاي خود را ۴۰ درصد زير قيمت و به اتباع تركيه بفروشند.
خريداران ايراني ملك در تركيه

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت نيوز، به گفته ابوالفضل روغني رئيس كميسيون صنايع اتاق بازرگاني ايران در خصوص فروش املاك تركيه توسط ايرانيان در اين كشور توضيح داده است: بر اساس تصميم دولت تركيه، ايرانياني كه در اين كشور ملك يا آپارتمان خريداري كرده‌اند حق فروش آن را ندارند، مگر آنكه بخواهند آن را به سازماني كه دولت تركيه مشخص كرده است به فروش برسانند.

او در ادامه عنوان كرد: اين سازمان، املاك ايراني‌ها را با قيمت ۴۰ تا ۵۰ درصد كمتر از ارزش روز آن به فروش مي‌رساند.

در حالي كه بسياري از سرمايه‌گذاران ايراني كه در طي سال‌هاي گذشته اقدام به خريد ملك در تركيه كرده‌اند، از وضعيت فعلي اقتصاد اين كشور و كاهش ارزش لير هراسان شده‌اند اما در كمال تعجب شاهد افزايش موج تبليغات رسانه‌اي براي مهاجرت و سرمايه‌گذاري در تركيه هستيم.

فروش املاك تركيه

قوانين، گريبان‌گير خريداران مسكن در تركيه

متأسفانه با افزايش خريد ملك در تركيه و انباشت سرمايه زياد در بازار املاك اين كشور، بسياري از آژانس‌هاي خريد مسكن در ايران و تركيه از اين فرصت استفاده كرده و اقدام به كلاهبرداري از سرمايه‌گذاران ايراني مي‌كنند. تخلف و دزدي در هنگام انتقال ارز به تركيه، فروش‌ خانه‌هاي بدون سند به افراد و فروش يك خانه به چندين نفر، نمونه‌هايي از اين كلاهبرداري است.

همچنين معضل ديگر هموطنان براي خريد ملك در تركيه مربوط به تغيير دائمي قوانين مالكيت و اقامت در اين كشور است، قوانين تركيه در آينده مي‌تواند به گونه‌اي تغيير يابد كه نفع خريداران خارجي ملك را در نظر نگيرد. از طرف ديگر ايران يكي از دو كشوري است كه در ليست سياه FATF قرار دارد.

ممكن است تركيه براي خروج از فهرست خاكستري مقررات جديدي براي سرمايه‌گذاران ايراني در اين كشور وضع كند يا ممكن است فروشندگان ملك در تركيه از اين پس قيمت املاك خود براي ايرانيان را افزايش دهند.

مطالعه بيشتر: مطلب «هنگام خريد آپارتمان در تهران به اين نكات دقت كنيد» را در دلتا مگ بخوانيد.

وب سايت ملكي دلتا، اولين سايت تخصصي ملكي در ايران
خريد، فروش و اجاره هر نوع ملك در تهران، اصفهان و ساير شهرهاي ايران

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۲۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۰:۱۹ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی