املاك دلتا
املاك دلتا
افراد مجرد كه در طرح نهضت ملي مسكن ثبت‌نام مي‌كنند بايد در زمان تحويل واحد متاهل شده باشند، در غير اين صورت قيمت واحد طبق كارشناسي روز براي متقاضيان محاسبه مي‌شود.
طرح هاي مسكن مهر

به گزارش دلتا مگ و به نقل از معاون مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي، طرح ملي مسكن تقويت كننده طرح هاي مسكن مهر است و بخش زيادي از نقص‌ها و معايب آن برطرف شده است.

فخراني گفت: در استان كمبود ۱۸ هزار واحد مسكوني داريم اما اگر نرخ ازدواج و تخريب واحدهاي مسكوني را به اين آمار اضافه كنيم، كه حجم نياز و تقاضا، شدت بالايي خواهد يافت كه بايد با برنامه‌ريزي درست بخشي از اين نيازها برآورده شود.

او با اشاره به اينكه در افقي چهار ساله ۴۶ هزار توليد واحد مسكوني در استان برنامه‌ريزي شده است گفت: با توجه به شرايط موجود كشور اين طرح مناسب‌ترين طرح است و بعد از تنفس دو ساله‌ي دوره‌ي ساخت، بازپرداخت بيست ساله براي متقاضيان در نظر گرفته شده است.

همچنين گفت: حدودا ۲ هزار و ۵۰۰ واحد از عمليات اجرايي اين طرح شروع شده است و در آينده‌اي نزديك، قراردادها انجام خواهد شد.

معاون مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي با اشاره به كيفيت ساخت مسكن گفت: براي كيفيت هر چه بيشتر اين واحدهاي مسكوني از ناظران نظام مهندسي استفاده خواهيم كرد و آزمايشگاه‌هاي كنترل كيفيت بتن و ميلگرد نيز پيش‌بيني شده است، همچنين متقاضياني كه هماهنگي بيشتري دارند.

وي با بيان اينكه در يك سال اخير طرح‌هاي باقيمانده مسكن مهر خوشبختانه همه به بهره‌برداري رسيده‌اند گفت: تعدادي از طرح هاي مسكن مهر كه فاقد متقاضي هستند و امكان ورود به طرح را ندارند تا پايان سال تعيين تكليف خواهد شد.

در قانون جهش توليد مسكن از همه ظرفيت‌هاي مسكن در بخش خصوصي و دولتي استفاده مي‌شود و تسهيلات ۳۵۰ ميليون توماني در بجنورد و ۳۰۰ ميليون توماني در شهرستانها مشمول متقاضيان خواهد شد.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «قيمت خانه در پونك چند؟» از دلتا مگ بخوانيد.

 

با مجله ملكي دلتا همراه باشيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجله ملكي دلتا،
موضوع:
[ ۲۲ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۱:۲۳ ] [ املاك دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی